mine to små. Skrevet 25. desember 2007 #1 Skrevet 25. desember 2007 vi lurte på om det gikk ann å varme vannet i microen, så tilsette mme i vannet etterpå? har kokt vann i vannkoker frem til nå, så fikk vi beskjed om at det gikk å ta den i microen. men svigerforeldrene mine skjeller oss såå ut fordi vi gjør det. ringer 50595 ganger om dagen for å fortelle at det vi gjør er feil, ringt til sykehuset for å få dem sin mening åsånt. har deppet i hele dag, følt meg såå dårlig til alt når det gjelder lille gutten min. "dekk ansiktet hans" "han fryser" <- så er han glood varm. " han hosta, dra på legevakta" osv.
Mazza** Skrevet 25. desember 2007 #2 Skrevet 25. desember 2007 Det kan vel ikke være noe problem...man kan jo varme mme i microen....drit i svigers!!
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2007 #3 Skrevet 25. desember 2007 Hvis du varmer vannet i microen så tror jeg det er bedre enn å bruke vannkoker. Vannkokeren er en ekstrem bakteriekilde egentlig. Og så lenge du tilsetter pulvere i vannet etterpå så ødelegger ikke microen mme heller...
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2007 #4 Skrevet 25. desember 2007 og en ting til.. Stol på deg selv og tolk det svigerforeldrene dine som gode råd fra noen som bryr seg, men dette er det du som kan nå...
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 25. desember 2007 #5 Skrevet 25. desember 2007 Ikke bare går det, men det er en veldig vanlig måte å varme opp vann til mme på :-) Det er bare å fortsette! Prøv å ikke hør så mye på svigers, de mener vel men skjønner ikke helt. Jatt med som best du kan, og så gjør du det på din måte uansett. Ikke la de få deg til å føle deg som en dårlig mor, for det er du garantert ikke! Følg instinktene dine så går ting som regel greit :-) (Vet alt om svigermor som kritiserer, jeg har bare lært meg å si "jaha, javel, jaja ikke jenta mi" etc. Hun har lært at jeg ikke rikker meg av flekken ;-)
Turid Laila Skrevet 25. desember 2007 #6 Skrevet 25. desember 2007 Vi gjør det sånn: Lar vannet renne litt, koker i vannkoker, heller i flasker, kjøler i kaldt vann (bare for at det skal bli fortere kaldt) og setter i kjøleskapet. Varmer vannet i micro til passende temp. og tilsetter pulver.
mine to små. Skrevet 25. desember 2007 Forfatter #7 Skrevet 25. desember 2007 ja, har ikke brukt mme så lenge, bare noen få dager. så få av de dagene har det vært i microen. syntes lillemann ser veldig fornøyd ut også. men måtte spørre siden de har masa så fælt. takk for meldingene deres,hjelper masse! :-)
Suss@ med 3 gutter Skrevet 25. desember 2007 #8 Skrevet 25. desember 2007 Hvor lenge varmer dere vannet i micro?
mine to små. Skrevet 25. desember 2007 Forfatter #9 Skrevet 25. desember 2007 hm, noen sekunder. sånn at det blir varmt liksom. er det feil? :S
Turid Laila Skrevet 25. desember 2007 #10 Skrevet 25. desember 2007 180ml kjøleskapskaldt vann varmes i ca. 45 sek. på 650w styrke. Det blir du fort vandt til på din egen micro! Verre når du skal låne andres. Spesielt de med skikkelig fancy microer hehehe...
Turid Laila Skrevet 25. desember 2007 #11 Skrevet 25. desember 2007 Hehe det ble litt feil. Det jeg mente var at du blir fort vandt til hvor lenge vannet skal varmes i din egen micro.
mine to små. Skrevet 25. desember 2007 Forfatter #12 Skrevet 25. desember 2007 heheh, ja men det er ca sånn vi å gjør ;p tusen takk iallefall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå