kremen Skrevet 25. desember 2007 #1 Skrevet 25. desember 2007 Når er det vanlig at barnet snur seg fra mage til rygg? Vi har ei datter på 5 uker som har gjort det 3 ganger. Er ikke det tidlig?
Gjest Skrevet 25. desember 2007 #2 Skrevet 25. desember 2007 Det gjorde jenta vår også. Men viste seg at det bare er pga dårlig balanse;p Hun sluttet med det etter en måneds tid og har ikke begynt igjen(6 mnd nå)..Haha!
*Rutletutt* Skrevet 25. desember 2007 #3 Skrevet 25. desember 2007 Jo, det hørtes VELDIG tidlig ut. Min eldste snudde seg (bevisst) fra både rygg til mage og tilbake igjen da han var 3 mnd og jeg fikk høre på ha at det vel veldig tidlig. Yngste snudde seg begge veier da hun var 4 mnd og 1 dag og det er tidlig det også. Gjennomsnittet er vel rundt 6 mnd om jeg ikke husker feil...
Regnbuemor til 2 Skrevet 25. desember 2007 #4 Skrevet 25. desember 2007 Vet ikke helt jeg, men tror vel det er "vanlig" rundt tre mnd?! Klupen vår er seks mnd nå, og snur seg mest ved "uhell" ennå, så det er store forskjeller på dissa små.... Stilig at hun er litt langt framme da!
kremen Skrevet 25. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 25. desember 2007 Hmm, merklig... Det kan jo hende at det er på grunn av dårlig balanse. Men vi får håpe at det er fordi hun er tidlig ute... Tusen takk for at dere tok dere tid til å svare!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå