Gå til innhold

Sjaman! Gjett hva som skjedde igår?!?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk ny hodepute av gubben i julegave, det visste jeg siden jeg var med og kjøpte den. Men plutselig kommer han sannelig meg trekkende med ei avlang, fin eske, jeg visste INGENTING på forhånd, og tror du ikke det er et aldeles nydelig sølvarmbånd! Tror faktisk den der greia di virka jeg.... hoho!!! Han har altså dratt helt på egen hånd, uten hinting en gang fra min side, og kjøpt en julegave til meg!!!

GOD JUL!! :D

hihi...

• 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

hihi artig....klem til deg ...litt sent men ok...

Skrevet

der er du ja! hihi :) Jeg må innrømme at jeg ikke tenkte på hva du hadde sagt før ei stund etter jeg fikk pakken.... da fikk jeg litt frysninger... takk skal du ha i alle fall ;)

Skrevet

hva har dere gjort?

Skrevet

haha du som egentlig ble litt skuffa da jeg sa jeg trodde du fikk noe fint...for DET ville han ikke kjøpe GARANTERT hihi...jaja

flott at du fikk noe da...

Skrevet

sjaman: var ikke det at jeg håpa på noe dyrt og fancy, men en GAVE som han selv hadde funnet og pakket inn til meg... ifjor kjøpte jeg gaven til meg fra ham selv, han pakka den riktignok inn selv, men jeg måtte finne fram papiret til og med... hehe... han er ikke akkurat mr. Romance den fyren. Så jeg er overbevist om at det kan ha vært "noen" som hjalp til litt her :D

Skrevet

husker jeg hadde en seanse før jul der jeg sa noe til noen menn her inne hihi....var så frustrert over en viss mann selv og vonbroten...om det skrives slik hihi...

i kveld har jeg forresten tippet lotto...mon tro om tallene slår inn hihi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...