Anonym bruker Skrevet 25. desember 2007 #1 Skrevet 25. desember 2007 Vi avtalte at han skulle ha guttungen den 23. og 24, selv om det egentlig er min tur til å ha gutten hjemme i år. Så jeg inngikk en kompromiss med bf om at han kunne ha han 24. og jeg 25., men at broren min skulle kjøre han opp til dem 23. Vi hadde ikke avtalt noe tid eller om når vi kunne kjøre gutten opp. Så jeg trodde vi hadde god tid, derfor ville broren min ta gutten med ut og spise først. Og da jeg ringte bf, så begynte vi å krangle, for han mente at om onkel tok nevøen med ut og spiste, så ville det bli så sent når han kjørte nevøen opp, at mye av vitsen var borte. Så det endte med at han nektet å ha gutten alikevel. jeg sa bare greit, for om han vil oppføre seg som en trassig unge, så få han bare ha det så godt. 5 min. etter ringte moren hans og ville at gutten skulle komme opp alikevel. Jeg sa da at det er broren min som kjørte, og det var egentlig han som bestemte når det passet han. Da sa farmor: ja, men nå har jo x tenkt å ta x med ut og spise julegrøt, for det pleier dem å gjøre. Bullshit...dem har gjort det 1 gang i fjor. Og dette hadde ikke bf nevnt noe for meg, så jeg kunne f...meg ikke lukte det. Har han lagt noe planer, så hadde det vært smart å si ifra til meg, slik at jeg er klar over det. men nei...sto i tlf. og kranglet med henne i 5 min. eller så. Tilslutt ba jeg henne om å ringe broren min, for dette gadd jeg ikke. f....og...
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 25. desember 2007 #2 Skrevet 25. desember 2007 for meg høres dette ut som en klassisk misforstårelse som irriterer beggeparter like mye uten at det egentlig er noens skyld. eller det er begges siden dere ikke lager ordentlige avtaller. prøv og glem det, men si tidspunkt og sted neste gang ;-)
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2007 #3 Skrevet 26. desember 2007 Ånei du...her er det ikke noe snakk om noe misforståelse. Bf hadde allerede lagt planer med gutten, uten å nevne et ord om det til meg. Og blir sur når jeg ikke får levert han i tide. Sorry, men jeg er ennå dritforbanna. For det var ikke noe særlig hyggelig å stå i tfl. og diskutere med mora hans. Vi som alltid pleier å ha god tone. Dette er ikke første gangen, for å si det sånn!!!
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2007 #4 Skrevet 26. desember 2007 Synes heller ikke det høres ut som en misforståelse, men som en utrolig umoden mann.. Plutselig skal han ikke ha sønnen sin likevel pga en diskusjon med deg, og så ringer moren hans på vegne av han? Ærlig talt.. Er så lei av at man skal diskriminere menn ved å tro at de ikke er i stand til å fylle de samme krav som kvinner. Man skal ikke godta slikt, og man har rett til å forvente mer. Blir helt sjokkert når jeg leser inne på dette forumet hva enkelte finner seg i. Mener selvfølgelig at man som foreldre for enhver pris skal samarbeide og aldri krangle foran barna sine, men man skal heller ikke la seg utnytte og være dumsnill. Stå på du HI, og lær sønnen din hva slags oppførsel som kan tolereres. Heldig han, som har en sterk og tøff mamma:-)
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2007 #5 Skrevet 26. desember 2007 Tusen takk anonym! Jeg er nok ikke så sterk som jeg høres ut. Mange venner av meg kaller meg dumsnill, for jeg er altfor snill mot bf. Men noen ganger når han er så urimelig og oppføre seg trassig, da blir jeg så oppgitt. Men takk for de oppmuntrede ordene klem,!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå