Anonym bruker Skrevet 25. desember 2007 #1 Skrevet 25. desember 2007 Er det tidlig å kjenne press og ubehag nederst i magen og å fly å tisse konstant? Er 31 uker i dag. Mamma skremmer meg så det fjolset. Hun synes magen har sunket og at hun tror det kommer til å skje noe snart...
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2007 #2 Skrevet 25. desember 2007 Ang tissing, så er iallefall det normalt, men mange som antar både det ene og det andre for en når man er gravid. Hva legen sier er jo en annen ting. Hva sier han/hun? Ligger hodet i bekkenet? Det presser jo nedover siste ukene, men helt på slutten, syns jeg nesten man kjenner hodet mellom beina og det er eks veldig vondt å kjøre i fartsdumper. Lykke til snuppa :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå