Gjest Skrevet 25. desember 2007 #1 Skrevet 25. desember 2007 Ellers rolig og tilfreds baby på3,5 mnd, sover og spiser og er fornøyd helt til klokka blir 19-20 på kvelden, deretter er det bare uro, sulten, men vil ikke spise, trøtt, men vil ikke sove, vil ikke vugges, holdes, bysses, trilles, INGENTING! Jeg vlir sprø - hva kan det være?????? Han har holdt på sånn en ukes tid.......
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 25. desember 2007 #3 Skrevet 25. desember 2007 Kan jo være en mulighet at det er tenner..?
Regnbuemor til 2 Skrevet 25. desember 2007 #4 Skrevet 25. desember 2007 Overtrøtt???? Vet ikke asså, men kanskje... hmm...
NoDoubt Skrevet 25. desember 2007 #5 Skrevet 25. desember 2007 Det er ikke godt å si.... Det eneste jeg kommer på i farten er om du har for lite melk, spesielt på kvelden. Prøv å pump deg å se hvor mye du får ut. Vennina mi hadde for lite melk og han skreik veldig. Ville ha mat hele tiden (selvfølgelig), men ble sint da han fikk mat (ikke rart da puppen var tom). Siden han ikke ble mett ville han jo heller ikke sove, bysses, trilles eller noe. Er det jeg kommer på at det kan være siden det har "bare" vart i 1 uke. Hadde vært noe annet om han var sånn fra fødselen av...
Septemberstjerna og Martine Skrevet 25. desember 2007 #6 Skrevet 25. desember 2007 Minner litt om sånn vesla her var - da hun var overtrøtt. Det eneste jeg kan råde deg til er å legge han tidligere, før han blir overtrøtt. Prøv å event kutte ut/korte ned siste soving på ettermiddagen og legg han halv sju-sju. Men det kan jo være så magevondt også...?
❤ mamma til 2 ❤ Skrevet 25. desember 2007 #7 Skrevet 25. desember 2007 kanskje det er noen små tenner som er på vei? kanskje har du spist noe som han ikke liker surkål, erterstuing eller noe slikt? om du ammer kan det gå over i melka.
Gjest Skrevet 25. desember 2007 #8 Skrevet 25. desember 2007 Ja, takk damer, for innspill. Skal nå prøve følgende de neste dagene: -Kutte ned soving på ettermiddagen, og legge han tidligere. -Smøre dentofix på tennene på kvelden. -Gi litt sviskesaft mot reg mage, og minifom for luftplager. -Også skal jeg gå gjennom kostholdet mitt, prøve å unngå melkeprodukter et par dager. Han får tillegg på kvelden allerede da jeg har for lite melk, men nå vil han plutselig ikke ha den heller:-( Puh - blir ikke akkurat en fredfull jul dette..
Regnbuemor til 2 Skrevet 25. desember 2007 #9 Skrevet 25. desember 2007 Dette hørtes ut som en god plan! Men , lurer litt på om du kanskje bør prøve sviske ELLER minifom. Ikke begge deler samtidig, for da vet du ikke hva som hjelper, om det hjelper.... Og om han nekter erstatning på kvelden, kan du kanskje prøve å bytte merke, eller flaske/kopp. Lykke til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå