heisand? Skrevet 25. desember 2007 #1 Skrevet 25. desember 2007 jeg hadde helt vanlig mensen for over en måned siden, men har ikke fått det nå, skulle hatt det sist onsdag/torsdag. jeg fullammer, ungen er over 4måneder. men hvorfor får jeg ikke mensen nå som jeg har hatt en helt vanlig mens for over en måned siden?
moota m storebror&lillebror Skrevet 25. desember 2007 #2 Skrevet 25. desember 2007 Mensen er som regel ikke helt regelmessig når den kommer tilbake etter svangerskapet. Spesielt om en fullammer. Jeg får den sjeldnere nå og synes egentli det er helt greit. Eneste ulempen er at jeg slett ikke har peiling på når jeg får den.
heisand? Skrevet 25. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 25. desember 2007 så når ammingen er ferdig, så kommer mensen regelmessig?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå