Gå til innhold

mensen


Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg hadde helt vanlig mensen for over en måned siden, men har ikke fått det nå, skulle hatt det sist onsdag/torsdag. jeg fullammer, ungen er over 4måneder. men hvorfor får jeg ikke mensen nå som jeg har hatt en helt vanlig mens for over en måned siden?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mensen er som regel ikke helt regelmessig når den kommer tilbake etter svangerskapet. Spesielt om en fullammer. Jeg får den sjeldnere nå og synes egentli det er helt greit. Eneste ulempen er at jeg slett ikke har peiling på når jeg får den.

Skrevet

så når ammingen er ferdig, så kommer mensen regelmessig?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...