mizza med nr.2 på vei Skrevet 25. desember 2007 #1 Skrevet 25. desember 2007 Prøvde å gi min 2,5 mnd. gamle datter vann istad. Men hun brakk seg så fælt at hun spydde litt. er det for tidlig å gi vann eller skal jeg fortsette å prøve så hun venner seg til det?
Bigga, Matta og lille banan Skrevet 25. desember 2007 #2 Skrevet 25. desember 2007 Vi fikk beskjed i sommer når helsesøster var på hjemmebesøk at vi skulle begynne med en gang å introdusere vann......
Mazza** Skrevet 25. desember 2007 #3 Skrevet 25. desember 2007 oj!!! sønnen min er 3,5 mnd og har aldri fått en dråpe vann han.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå