ruffen Skrevet 25. desember 2007 #1 Skrevet 25. desember 2007 Hei! Du svarte på innlegget mitt om såre bryster. Tusen takk for det! Trenger alle tips jeg kan få. Lurer på noe ang. soppinfeksjon, for jeg har lurt på om jeg kan ha det. Hva er symptomene, utenom hvitt belegg? Har ikke det, men det stikker i brystene. Kan jeg bruke canesten uten å snakke med lege? Må jeg vaske det av før babyen suger? Kan jeg smøre det der det er sår? Håper du ser dette, og kan svare! På forhånd tusen takk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå