Anonym bruker Skrevet 25. desember 2007 #1 Skrevet 25. desember 2007 Er i uke 21. De siste par ukene har jeg vært skikkelig hoven og øm der nede (tyngdefølelse), særlig på den høyre siden (hele kjønnsleppa) og litt ovenfor mot lyske/skamben. Så hele "greia" ser igrunn helt skjev ut...... Det er også noe knudrete, nesten som små "klumper" inni kjønnsleppa (kan minne om åreknuter...) og når den er hoven blir den ganske hard og øm. Og lilla/blå i farge. Noen som vet???? Hva kan dette være??? Har aldri hørt om noen som har fått sånn før! Kan det være pga den økende blodtilstrømningen når man er gravid, bare..? Merker det mest hvis jeg har sittet lenge i ro, og skal reise meg... Om morgenen når jeg står opp (og har ligget) er det ikke så hovent som ellers... Hilsen bekymret!!!
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2007 #2 Skrevet 25. desember 2007 Hei! Det er ganske vanlig fra andre termin og utover. Det er pga.økt press/tyngde nedover underlivet. Noen merker mye,andre merker lite. Jeg er i uke 28,og har vært øm/ hoven i over en måned.Ikke spesielt pent,desverre,men desverre en av ubehageligheten som enkelte får under graviditet. Har hørt om flere som har hatt det på samme måten . Det forsvinner når babyen er ute. Det at du ikke er hoven om morgenen,utelukker nok faren for infeksjoner o.l. Tror at det er en form for åreknuter. Don't worry;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå