vannmann84 Skrevet 25. desember 2007 #1 Skrevet 25. desember 2007 Jeg fant ut for en uke siden at jeg er gravid. Er nå 6+ 4 uker på vei (tror jeg) og synes at d er skikkelig vanskelig å ikke fortelle noen at jeg har et lite barn i magen min. Det er et etterlengtet barn, for vi har prøvd å bli gravid i et års tid nå. Jeg er å spennt og super nervøs for at jeg skal miste babyen min, selv om jeg aldri har hatt en abort før. I morges da jeg gikk på do for å tisse, så så jeg at deg hadde blødd en par dråper blod... Ble selfølgelig kjempe nervøs og redd og kasta meg over pc`en for å se om dette er vanlig eller om jeg er på vei til å abortere. Leste at d var ganske vanlig og ble litt roligere til sinns. noen som har opplevd noe lignende? Gleder meg sykt mye til første trimester er over . =)
sunshine_25 Skrevet 25. desember 2007 #2 Skrevet 25. desember 2007 Heisann:) Har det på akkurat samme måte som deg:) Prøver å tenke positivt men lurer seg inn noen hvis-at-dersom tanker:) Men man må bare ta ting som det kommer og slappe av og tenke positivt:) Vi har prøvd i 3 år vi og med litt hjelp gikk det bra:):) Gleder meg også veldig til 1 trimester er over:) Er forresten akkurat like langt på dagen som deg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå