LizzyG Skrevet 25. desember 2007 #1 Skrevet 25. desember 2007 Hva slags bil har dere, og hvor mye betaler dere i mnd?
Isdronningen Skrevet 25. desember 2007 #2 Skrevet 25. desember 2007 Vi har. Kjempefornøyd med at vi valgte leasing. Ford Mondeo, -07. litt over 2000 i mnd. Innskudd på 50.000
LizzyG Skrevet 25. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 25. desember 2007 Det helt nye karosseriet eller?
Korse76♥ Skrevet 25. desember 2007 #4 Skrevet 25. desember 2007 jepp, Volvo V50 2007 modell, 3200 i mnd, ingen forskuddsleie
LizzyG Skrevet 25. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 25. desember 2007 Korse76: Jobber mannen din med Volvo siden dere ikke betalte forskudd?
Korse76♥ Skrevet 26. desember 2007 #6 Skrevet 26. desember 2007 Nei, har ingen mann jeg og ikke ansatt selv heller... Bare en hyggelig selger :-)
LizzyG Skrevet 26. desember 2007 Forfatter #7 Skrevet 26. desember 2007 Oi, da var han nok hyggelig ja;) Kan jeg spørre hvor du kjøpte bilen? bilia, bil-service, stenshagen....?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå