Gå til innhold

Flytter inn hit vi :)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Da kommer vi inn hit!:) Patrick kom til verden 18 desember klokka 22:52. Han veide 3714gram og var 51,5cm lang. Har en imponerende hårmanke med MASSE svart tykt hår ;)

 

Litt tøff fødsel, og jeg havnet i koma med kramper 12t etter fødselen. Men nå er vi begge friske og raske, og koser oss hjemme etter nesten en uke på sykehus. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer og lykke til med barseltiden!

 

Velkommen til dib og GOD JUL!!

Skrevet

Gratulerer så mye!!! Tøft å lese ang. fødselen din men god bedring videre! Håper du koser deg med barseltiden for den går fort ;)

Skrevet

Velkommen hit :)

 

Gutten din har samme bursdag som meg jo :) Gratulerer med overstått fødsel, og håper at dere får en fin tid framover !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...