Niem og Patrick Skrevet 25. desember 2007 #1 Skrevet 25. desember 2007 Da kommer vi inn hit! Patrick kom til verden 18 desember klokka 22:52. Han veide 3714gram og var 51,5cm lang. Har en imponerende hårmanke med MASSE svart tykt hår Litt tøff fødsel, og jeg havnet i koma med kramper 12t etter fødselen. Men nå er vi begge friske og raske, og koser oss hjemme etter nesten en uke på sykehus.
blond Skrevet 25. desember 2007 #2 Skrevet 25. desember 2007 Gratulerer og lykke til med barseltiden! Velkommen til dib og GOD JUL!!
Gjest Skrevet 25. desember 2007 #3 Skrevet 25. desember 2007 Gratulerer så mye!!! Tøft å lese ang. fødselen din men god bedring videre! Håper du koser deg med barseltiden for den går fort
Solitude Skrevet 25. desember 2007 #4 Skrevet 25. desember 2007 Velkommen hit Gutten din har samme bursdag som meg jo Gratulerer med overstått fødsel, og håper at dere får en fin tid framover !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå