Anonym bruker Skrevet 25. desember 2007 #1 Skrevet 25. desember 2007 http://www.marysbridal.com/bridal/5703.htm Har kjøpt denne kjolen å nå begynne jeg å angre litt på kjøpet da jeg har funnet en annen brudekjole som jeg syntes va finere.. men så tenker jeg også på at jeg har kjøpt kjolen i texas å det er ikke sikkert så mange her i norge som har denne kjolen, å da er det litt gøy å gifte seg i en kjole som ikke mange har her i norge.. hva ville dere gjort?
Gjest Skrevet 25. desember 2007 #2 Skrevet 25. desember 2007 NYDELIG ) ville helt klart giftet meg i den om jeg hadde hatt mulighet!!
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 25. desember 2007 #3 Skrevet 25. desember 2007 Den var kjempe fin =)
Gjest Skrevet 25. desember 2007 #4 Skrevet 25. desember 2007 åååå nice..den va flott!! råflott!! du har helt rett, gøy å gifte seg i noe ingen andre har.
Elisabeth '79=lykkelig mamma Skrevet 26. desember 2007 #5 Skrevet 26. desember 2007 Ja, den va nydelig:) hadde ikkje tenkt mer over d. Gift deg i den og slutt å se på andre brudekjoler:) Vet d av erfaring ikkje e lett men hold deg unna:) Lykke t:)
Vicky 83 Skrevet 26. desember 2007 #6 Skrevet 26. desember 2007 Den var nydelig!!! Vet du om jeg kan få tak i den noe sted? Hva koster den?
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 26. desember 2007 #7 Skrevet 26. desember 2007 WOW! Den var råååflott :-))
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2007 #9 Skrevet 26. desember 2007 hei! jeg kjøpte kjolen i en brudebutikk i Los Angeles, men di bestilte den igjen fra texas, så jeg fikk den dagen etterpå (måtte betale 50dollar ekstra i frakt), men for kjolen, underskjørt og slør så ble d rundt 7000kr.. vett ikke hvor du kan få tak i denne kjolen andre plass, utennom å bestille den gjennom nettet, men vil nesten ikke anbefale d heller pga andre størrelser.. men jeg glede meg nå til å gifte meg i denne kjolen, samboer var med å kjøpte den så han ble forelska i kjolen han å hehe.. HI
Vannmann35 Skrevet 28. desember 2007 #10 Skrevet 28. desember 2007 Dette er ikke en kjole jeg kunne hatt selv pga farge og snitt, men jeg er sikker på at du kler den godt. Når samboeren din att på til har falt for den, så tror jeg ikke du har noen grunn til å tvile. Det er på alle måter en nydelig kjole - gå for den!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå