Gå til innhold

Får det ikke til!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg stresser med denne amminga, gutten vil ikke under noen omstendigheter suge på puppen, så nå har jeg måtte krype til korset og gi han flaske..(han får ligge med puppen masse om dagen, men han blir kjempe stressa når vi ikke får det til!!

Jeg bruker avent pumpe og flaske, og nå vet jeg han får nok mat og han er blid og fornøyd.

Jeg har utrolig dårlig samvittighet for att han ikke får pupp, men syntes det er viktigere att han får den maten han skal ha!

Men er det noen som har noen gode råd som kan hjelpe meg så han tar puppen?, for jeg vil jo så gjerne amme han!!!

Han er 8 dager i dag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer melka seint igang når du ammer kanskje? Det gjorde den hos meg i begynnelsen (det, pluss kort tungebånd hos gutten). Fikk Syntocinon nesespray hos fastlegen min, det er hormoner som setter igang utdrivningsrefleksen iløpet av kort tid. Brukte det et par uker, så gikk det seg til og jeg trengte det ikke mer.

Skrevet

Ikke stress og legg han til så ofte du kan er mitt råd... så kommer det sikkert.. Og hvis ikke.. ja, det blir jo folk av flaskebarn også ;)

Skrevet

Kanskje du finner noen gode råd på www.ammehjelpen.no

Uansett - lykke til:-) Tålmodighet og ro er VELDIG viktig. Ellers signerer jeg "msme og gromgutten"....

Skrevet

jeg og slet med at både snuppa og jeg ble stressa i starten...da klarte vi ikke noenting....

hjelper VEEELDIG å melke litt først...så puppen blir mykere og da er det lettere å få god tak OG melka kommer litt av seg selv i starten!

UANSETT så blir det jo som de andre sier folk av flaskebarn også! Bare tull at du skal ha dårlig samvittighet:)

Skrevet

Takk for svar jenter:)

Melka renner bare jeg ser på ungen, så det er ikke det att han ikke får fra starten av tror jeg, men jeg skal prøve å myke litt opp først!

(vi blir begge bløte av melk når vi styrer)

Men får nok bare være tolmodig og ta tiden til hjelp her!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...