Gå til innhold

Vel overstått og fortsatt god jul

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så var de viktigste juledagene overstått. Vi har hatt noen rolige dager. Guttene hadde stjerner i øynene over alle pakkene og lillebror var respektfull, men ikke redd for nissen. Storebror skjønte med det samme at det var bestefar som hadde kjørt halvtimen hit for å være nisse. Maud og Maud-mannen syntes det ble i overkant mange pakker og håper neste år å få alle slektninger med på at det bare skal være en pakke fra hver giver. I år fikk storebror tre fra mormor, fire fra farmor og farfar osv. Heldigvis var det mange myke pakker, men det blir masse uansett. Vi har fått i oss både pinnekjøtt og ribbe og i morgen blir det kalkun.

Heldigvis kom det litt snø i dag. I morgen får vi masse besøk og håper det er mulig å få til en aketur før kalkun-middagen. Det blir mye innesitting, TV og sjokolade.

Ønsker alle en fortsatt god jul og håper dere har kost dere minst like mye som det vi har gjort.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Her har vi fullført to kjekke dager med julenisse, gårdsnisse som på mystisk vis har spist opp julegrøten, pakker, kalkun, sursteik, sjokolade, riskrem og *rap* ufattelig mye god saus.

Jeg er så stinn og mett at jeg gulper bare jeg leer på lilletåa.

Nå må jeg snart ut og lette på juleskinka før jeg ikke klarer å flytte den feite ræva mi:)))

Fortsatt god jul til deg og dine

Skrevet

Til lykke med jula til deg og dine også!!!!!

Mine foreldre kom lille julaften og dro først tilbake i dag. Gummismannens familie var på brunsj i hele går i tillegg så i dag skal vi bare være oss 5 hjemme og det skal nesten bli godt det også, før resten av julen går med til vennemiddager både i lavlandet og til fjells ;-)

Pakkekaoset var faktisk litt bedre hos oss i år - vi har hatt en hard runde med slekt og venner - og en gave fra hver er mer en nok!!! (selv om undertegnede nesten syntes det kan bli for stusselig også for egen del... Tror jeg begynner å bli så gammel at jeg snart er moden for en pakke filterkaffe og en strømpebukse, hihi!!!!!)

Skrevet

God jul i stua=) Myke pakker er fina;-) Har hatt en veldig fin julefeiring. Nyydelig ribbe hos svigersøster, gaveåpning og litt spill på slutten før alle "segnet om" sånn i 3-tiden;-)

Ønsker alle en fortsatt GOD JUL!

Skrevet

Vel overstått ja!! Koselig! Men gudameg så deilig at det er leeeenge til neste jul;=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...