Anonym bruker Skrevet 25. desember 2007 #1 Skrevet 25. desember 2007 har fått påvist streptkokk b i urinen. Er i uke 30. Har fått antibiotika mot dette. Har nå lest litt om dette og blir forvirra. Ser at flere ikke blir behandlet før like før fødsel. Noen som har blitt behandlet for dette like tidlig som meg?
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2007 #2 Skrevet 25. desember 2007 Jeg fikk antibiotika i uke 19 pga streptokokk B på livmorhalsen. Det er ikke vanlig prosedyre å gi antibiotika så tidlig. Jeg hadde masse kynnere, streptokokk B kan irritere livmorhalsen og gi kynnere og for tidlig fødsel. Etter anitibiotika kuren ga kynnerne seg. Skal ta en kontroll prøve når det nærmer seg fødsel, dvs i uke 30 for å se hvor mye vekst jeg har på streptokokk B. Sist fødte jeg i uke 33. Blir å få antibiotika under fødselen, for å hindre smitte av barnet. Jeg fikk høre at de ga antibiotika om streptokokkene hadde spredt seg til urinen, noe de ikke hadde hos meg. Det er veldig forskjellig behandling av streptokokk B, fordi legene er uenige i hvilken behandling som er nødvendig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå