Sommer & sol:-) Skrevet 25. desember 2007 #1 Skrevet 25. desember 2007 er det noen som har det her til sine små? lillegutt på 16 mnd fikk det,de var lette,men så fryktelig store og klumpete ut... gikk kjempe ustabilt til å begynne med,men gikk seg til etterhvert... så det ser ut som de kan bli greie bare han,(og jeg) venner seg til de... noen som har erfaringer med de?
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 25. desember 2007 #2 Skrevet 25. desember 2007 småen fikk også det til jul. sorell er et godt merke. jeg syns han gikk bedre i disse en ekoskoene sine. får se hvordan de er når han får brukt de litt
Sommer & sol:-) Skrevet 25. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 25. desember 2007 er nok bare uvant.. de ser jo gedigene ut,men det er vel pga den kraftige sålen... kule sko da...
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 25. desember 2007 #4 Skrevet 25. desember 2007 vi har sorell til lille på 3 år men det blir jo litt anderledes da. hun nekter å ha andre sko en sorell-skoene på og elsker isbjørn-skoene sine som hun kaller de! hehe. med en ullvang-sokk nedi så blir hun aldri kald på føttene selvom hun er ute hele dagen (6 timer) i barnehagen i vintervær.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå