♥Cherrypie♥ Skrevet 25. desember 2007 #1 Skrevet 25. desember 2007 Jeg ammer morgen og kveld enda,er det flere som gjør det??
hurra og hei! Skrevet 25. desember 2007 #2 Skrevet 25. desember 2007 Jada, er ikke det vanlig da? Blir morgen og kveld her og. + litt til av og til. Jeg gir bare vann i tillegg. Du da?
Jeenie Skrevet 25. desember 2007 #3 Skrevet 25. desember 2007 Håper at jeg selv kan amme så lenge, og gjerne lengre også...
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2007 #4 Skrevet 25. desember 2007 Dette barnet er bare 5 mnd men fullammer fortsatt.. og har tenkt å amme lenge om det går.. Kommer ikke til å vurdere å slutte før etter neste jul om det ikke av en eller annen grunn har blitt slutt av naturlige årsaker før den tid. Min første ammet jeg i 17 mnd men de siste 2-3 mnd kun en til to ganger i døgnet..
♥Cherrypie♥ Skrevet 25. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 25. desember 2007 vet ikke hva som er vanlig jeg, bare lurte hva dere andre gjør :-) :-) Gir vann itillegg åsså gir jeg avogtil litt eple eller appelsinjuice av den sorten som er ferskpressa så hun får litt av det og, eller neste sin eple og pære juice,men hun elsker vann så det går mest i det da! :-)
<3 + <3 + ? Skrevet 25. desember 2007 #6 Skrevet 25. desember 2007 Min er 9mnd og jeg ammer morgen og kveld + 3 ganger i løpet av dagen. Han vil ikke ha annen drikke, men etter jul blir det andre boller uannsett. Målet er morgen og kveld, det kommer han til å få så lenge det går.
catine Skrevet 26. desember 2007 #7 Skrevet 26. desember 2007 Gutten vår er 10 mnd. og jeg ammer morgen, kveld og litt iløpet av dagen.
mammasgo`jente Skrevet 26. desember 2007 #8 Skrevet 26. desember 2007 Har en jente på 9 mnd som jeg fortsatt ammer 4 ganger i løpet av dagen. Synes det er helt greit og har tenkt å fortsette med det en stund til. Tenkte at når hun var 10 mnd skulle jeg kutte ned til 3 ganger. Koser oss fortsatt med amming, og håper jeg kan fortsette iallefall til hun er 1 år.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå