gyngehest Skrevet 25. desember 2007 #1 Skrevet 25. desember 2007 har ei jente på 6 mnd som den siste uken har vært veldig vanskelig å amme. Vrir seg bare unna, og sutrer. Jeg legger henne til, hun spiser i 30 sek og deretter vrir seg unna. hva skal jeg gjøre??? Har gitt henne flaske med mme som hun tar greit, får jo ikke i henne mat på annen måte. Spiser i tillegg grøt morgen og kveld + litt middagsglass og drikker vann til dette. Jeg har vanligvis ammet før disse måltidene for å vedlikeholde produksjonen. Er hun uinteressert fordi jeg har lite melk kanskje eller at det går for sakte? Bruker nesesprayen. hun legger seg kl 19 og sover til kl 08. Jeg ammer derfor ikke om natta, og har i det siste sluttet å pumpe meg for jeg legger meg. Regner med at jeg da har fått mindre melk. Noen gode råd?? Mannen min mener at jeg burde være fornøyd med å ha ammet i 6 mnd, men jeg synes det er litt sårt å slutte nå...
lillesprelle Skrevet 27. desember 2007 #3 Skrevet 27. desember 2007 Tror det er ganske vanlig. vi har hatt det slik i perioder fra hun var ganske liten. Mitt tips er å tilby brystet som vanlig, så kan hun velge om hun vil ha eller ikke. Det vil nok gå over etter en stund
trollet66 Skrevet 29. desember 2007 #4 Skrevet 29. desember 2007 Fortsett å tilby pupp , og pumpe de gangene hun ikke tar, så opprettholder du prodJeg ville helt klart fortsatt med pumping før leggetid.... produksjonen reduseres drastisk med så lite uttak, og et så langt opphold som 13 timer betyr mye for prod. det du pumper ka du jo gi som tillegg istedenfor mme. puppen blir ennå mindre interessant om det kommer for lite ut av den..... .....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå