15.januar kommer gutten! Skrevet 25. desember 2007 #1 Skrevet 25. desember 2007 Hei Håper noen kan svare meg på følgende: etter å ha levert urin prøve ( urinen så helt ok ut) fikk jeg beskjed at det var blod i den. Er det noen som har opplevd lignende resultat på urinprøve og vet du/dere hva det innebærer ? Jeg er 37 +2 dager. God jul forresten !
♥Tuppa, Noah ;( Lillebror ♥ Skrevet 25. desember 2007 #2 Skrevet 25. desember 2007 Jeg hadde blod i urinen fom uke 38 og ut sv.skapet..det var pga slimproppen og blodtilblandet utflod..Ikke noe farlig iallefall..Det var visst normalt så sent..
Smurfe-mamma Skrevet 25. desember 2007 #3 Skrevet 25. desember 2007 har hatt blod i urinen siden jeg ble gravid,er nå i uke 29. jordmor sier det er mange som går med det hele svangerskapet uten at det betyr at det er nie galt....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå