Nesly Skrevet 25. desember 2007 #1 Skrevet 25. desember 2007 Hvordan er det? Kos eller sinnsykt travelt og stress? Har en liten på 11 mnd og venter nr to til sommeren.
yasmina Skrevet 25. desember 2007 #2 Skrevet 25. desember 2007 Har 15 mnd mellom dem og det er iallefall langt mer KOS enn stress
Nesly Skrevet 25. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 25. desember 2007 Godt å høre.. Gleder meg jo veldg, men har en litt skrekkblanda fryd:) Lurer jo en del på hvordan det kommer tl å gå med to små.
NoDoubt Skrevet 25. desember 2007 #4 Skrevet 25. desember 2007 Ca. 20 måneder mellom mine. Klart det kan være travelt til tider men det er mest kjekt:-) Husker da hun minste var baby og jeg amma, da bare måtte storesøster gå i blomsterpottene o.l. Så sånne ting er travelt. Travelt å stelle å få klart 2 små om morningen viss man har noen man skal nå. Ellers har mine lekt og hatt utbytte av hverandre helst fra minste kom hjem fra sykehuset. Da hun var 5 måneder kom hun seg rundt på gulvet og lekte med storesøster. Ellers lekte storesøster mye med henne da hun var baby:-) Nå er minste snart 2 år og de har veldig utbytte av hverandre. De leker godt sammen, ofte leker hvor storesøster "bestemmer" men hun minste syns det er kjekt. Litt sånn: " Nå er du baby og skal sove i vognen). Minste går i vogna og hun største triller henne ut på gangen og slukker lyset. Men det er klart de har sine kamper og. Men i den aldren de er nå så tror jeg det hadde vært travlere å bare hatt 1 barn.
tre små... Skrevet 25. desember 2007 #5 Skrevet 25. desember 2007 15 måneder mellom mine. minste er nå 1 1/2 år. kan være travelt til tider ja!. men aldri angret og er masse kos! absolut verdt det og hadde gjort det igjen:)
Kakeåndsen Skrevet 25. desember 2007 #6 Skrevet 25. desember 2007 18 måneder mellom mine jenter, og minste er nå 7 mnd. Stort sett bare kos, jeg var mer sliten da jeg bare hadde eldstejenta. Storesøster er skikkelig storesøster og passe på. "Nei baby, ikke klatre på peisen, au". Lillesøster har blitt veldig aktiv og reiser seg overalt, og storesøsteren etter og passer på. De storkoser seg sammen, og storesøster skal hele tiden passe på. Vi har hatt lite sjalusi, men den lille ugagnen storesøster har gjort har selvfølgelig skjedd når jeg har sittet og ammet. Jeg fryktet det værste, men er bare positivt overrasket. Men selvfølgelig de gangene vi bare har et barn lurer jeg på hva jeg klagde over før....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå