oss2=3,snart 4 Skrevet 25. desember 2007 #1 Skrevet 25. desember 2007 Tok en når det var 3 dager til mens, så tok jeg en når det var 1 dag til mens. 1,test var positiv og 2 negativ. Noen som skjønner noe?
Babyønske �� Skrevet 25. desember 2007 #2 Skrevet 25. desember 2007 Kan ha vært en såkalt kjemisk gravidtet. Dvs at egget befruktes, og såvidt fester seg i livmorveggen, nok til at det produseres hcg. Dette er ikke så uvanlig, og man fanger det opp når man tester før tiden. Hvis man ikke tester før IKM, vil man kanskje bare få mistanke ved en litt forsinket mens. Men for sikkerhets skyld kan du vente noen dager og ta en ny test.
oss2=3,snart 4 Skrevet 25. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 25. desember 2007 hva betyr det? at det så vidt fester seg? Tar en til bare vente til butikkene åpner:) For en test viser vel ikke positiv dersom det ikke er noe? eller kan det skje når jeg testet før ikm? Takk for svar
Babyønske �� Skrevet 25. desember 2007 #4 Skrevet 25. desember 2007 Jo, det kan skje at det befruktes, men ikke klarer å feste seg skikkelig. Jeg er ikke sånn 100% sikker på hvordan det er. Men søk på kjemisk/biokjemisk graviditet oppe i søkefeltet her så finner du sikkert mer info om det
oss2=3,snart 4 Skrevet 25. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 25. desember 2007 Takk for svar. jeg får bare ta en test til dersom ikke mens kommer på tida. Ikke noe annet å gjøre. Kan jo håpe på positiv test selsagt!
To tette og ei badehette ;) Skrevet 26. desember 2007 #6 Skrevet 26. desember 2007 Eller du kan velge å tro på den positive. Oftere at testene viser negativ når man er gravid (skjedde med meg da jeg var 1 mnd på vei) enn at testen viser positiv når man ikke er gravid.
har4barn Skrevet 26. desember 2007 #7 Skrevet 26. desember 2007 Jeg opplevde dette i oktober. Fikk en svak pos. test i en dag før ikm, dagen etter var den enda svakere, og dagen etter det igjen, kom tanta.
oss2=3,snart 4 Skrevet 26. desember 2007 Forfatter #8 Skrevet 26. desember 2007 Hmm, så rart. Det er jo bare å vente å se om tanta kommer eller ikke, ikke noe annet jeg kan gjøre:) Vi prøver egentlig ikke, men det hadde jo vært veldig koselig, hehe! Så vi får se i løpet av uka, vist ikke tester jeg til helga. Takk for svar-
Trultemora er presseklar!! Skrevet 26. desember 2007 #9 Skrevet 26. desember 2007 Men var det den første testen som var positiv da eller? For hvis det var det, så kan det jo ha vært en kjemisk graviditet! Men håper jo for din del at det bare har vært en feil på testene da!
oss2=3,snart 4 Skrevet 26. desember 2007 Forfatter #10 Skrevet 26. desember 2007 Ja det kan jo ha vært det. Men håper jo ikke det da.. Skal skrive når jeg vet hva som skjer. Har hatt litt symptomer, men det kan jo være innbildning... Så jeg skal ha mens i morgen, så tar vel en test fredag igjen om jeg ikke har fått den. Ha en fin kveld og takk for svar.
Trulte76 Skrevet 26. desember 2007 #11 Skrevet 26. desember 2007 enten en kjemisk graviditet som andre sier..eller rett og slett at den 1. testen var mere følsom enn den 2. testen.. lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå