allegodetingertre<3 Skrevet 25. desember 2007 #1 Skrevet 25. desember 2007 har prøvd siden mai, og tatt el tester hele veien som har vært positiv mellom dag 15 og 20 hver måned. sist gang testet jeg fra dag 15 og 12 dager fremover uten at den ble positiv. da regner jeg med at el må ha kommet før. pleier alltid å kjenne det (smerter i korsryggen) når det skjer, men denne gangen kan jeg ikke huske å ha reagert på det. hadde omgangssyken en liten uke, så kan hende at det er derfor, siden jeg lå rett ut på sofaen uansett... uansett, hvis jeg hadde el før dag 15 skulle mensen ha kommet på søndag, har enda ikke sett noe tegn til den:) men, det kan jo hende at akkurat denne måneden skjedde det noe rart med kroppen, den har holdt meg for narr før for å si det sånn, så kanskje el ble ekstremt forsinket denne gangen? jaja, nå er jeg bare så spent på om det mensen dukker opp eller ikke. har blitt skuffet så mange ganger, så jeg har ikke store forhåpninger. hvis det er flere som går å lurer og venter som jeg, så sleng dere gjerne på jeg skal uansett ikke teste før etter nyttårsaften, hvis ikke mensen har kommet da.. god jul til dere alle! klem fra meg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå