Anonym bruker Skrevet 25. desember 2007 #1 Skrevet 25. desember 2007 Hvor tidlig hadde dere barnevakt? Ammet eller ga dere mme? Føler at jeg ikke kan ha andre til å passe i tilfelle han skulle våkne på natten jeg. Er 7,5 mnd.
Jeenie Skrevet 25. desember 2007 #2 Skrevet 25. desember 2007 han var vel snart 3 mnd tror jeg... jeg la han selv og var hjemme før neste måltid som var da i 3 halv 4 tiden. men mamma var barnevakt og han fikk utpumpet mm.. Mamma skal være barnevakt igjen en gang i romjula, og da får han MME på flaske om han våkner på natta for mat.. Har ikke nok til å pumpe ut.. er kun mamma jeg stoler på til å være barnevakt foreløbig. Men jeg MÅ legge han selv og gjerne være hjemme før nattmåltidet. gutten er nå 5 mnd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå