Gå til innhold

Barnevakt


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor tidlig hadde dere barnevakt? Ammet eller ga dere mme? Føler at jeg ikke kan ha andre til å passe i tilfelle han skulle våkne på natten jeg. Er 7,5 mnd.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

han var vel snart 3 mnd tror jeg... jeg la han selv og var hjemme før neste måltid som var da i 3 halv 4 tiden. men mamma var barnevakt og han fikk utpumpet mm..

 

Mamma skal være barnevakt igjen en gang i romjula, og da får han MME på flaske om han våkner på natta for mat.. Har ikke nok til å pumpe ut..

er kun mamma jeg stoler på til å være barnevakt foreløbig. Men jeg MÅ legge han selv og gjerne være hjemme før nattmåltidet. gutten er nå 5 mnd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...