Anonym bruker Skrevet 25. desember 2007 #1 Skrevet 25. desember 2007 Sovner og er numne hele tiden. Hva er det som skjer? Utrolig ubehagelig.
stvgr_mamma Skrevet 25. desember 2007 #2 Skrevet 25. desember 2007 mine armer kjennes ut som de har vært med på å stake seg gjennom en hel fem mil.. har jo ikke gjort noenting, men de er helt slappe:(
bolleovnen Skrevet 25. desember 2007 #3 Skrevet 25. desember 2007 Venstresida på ryggen min dovner bort hele tida!! ikke så arti det heller, nei.. tror jeg har en nerve i klem!
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2007 #4 Skrevet 25. desember 2007 Det heter Carpal Tunnel Syndrome - finnes masse info på nett. Vi gravide får det veldig ofte, men de sier at for så og si alle går det over etter en har født. Jeg våkner av at hendene og fingrene mine er helt borte. Legen min sa jeg må holde hendene høyt og "pumpe" (knytte nevene og slappe av). Gjerne mens en står og holder hendene over hodet. Når jeg ligger i senga strekker jeg hendene mot taket og gjør det samme. Funker veldig bra. Nå har jeg endelig fått litt rutine på å gjøre det oftere også. Blitt mye bedre!
mammaen til Luca Skrevet 25. desember 2007 #5 Skrevet 25. desember 2007 Har ennå ikke funnet noe som hjelper, og min mamam hadde det, min storesøster hadde og nå har jeg fått det. Ikke så veldig fornøyd, nei. Har problemer med å sove om natta fordi hendene mine sovner bort. Heldigvis så kom det ikke før i uke 36, så er en av de heldige som forhåpentligvis ikke har det så lenge. Verre med de som har det fra de blir gravide. Uff, føler med de, ja!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå