Gå til innhold

Til dere som etterlyser meg......


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kommer nå¨til å ta meg en pause herfra, jeg har det fryktelig tungt akkurat nå. Jeg kommer ikke til å svare på dette innlegget heller.

Men takk til dere som tenker på meg.

Vi snakkes sikkert over nyåret.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høh? Noe jeg ikke har fått med meg?

 

Men god jul ja =)

Skrevet

klem sendes med gode tanker....har ikke fått med meg at du har det vanskelig......,det var trist........, ta godt vare på deg selv da....

Skrevet

Jeg vet ikke hva som er skjedd, vil bare sende deg en klem og ønsker deg gode dager! Håper alt ordner seg!

Skrevet

Å nei, har han ikke klart å holde seg unna nå eller-?

Klem til deg hvertfall..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...