Pærefrø Skrevet 25. desember 2007 #1 Skrevet 25. desember 2007 Jeg kommer nå¨til å ta meg en pause herfra, jeg har det fryktelig tungt akkurat nå. Jeg kommer ikke til å svare på dette innlegget heller. Men takk til dere som tenker på meg. Vi snakkes sikkert over nyåret.....
frøken blå Skrevet 25. desember 2007 #3 Skrevet 25. desember 2007 Høh? Noe jeg ikke har fått med meg? Men god jul ja =)
Skravlemamman Skrevet 25. desember 2007 #4 Skrevet 25. desember 2007 klem sendes med gode tanker....har ikke fått med meg at du har det vanskelig......,det var trist........, ta godt vare på deg selv da....
blond Skrevet 25. desember 2007 #5 Skrevet 25. desember 2007 Jeg vet ikke hva som er skjedd, vil bare sende deg en klem og ønsker deg gode dager! Håper alt ordner seg!
Nelly79 Skrevet 25. desember 2007 #6 Skrevet 25. desember 2007 Å nei, har han ikke klart å holde seg unna nå eller-? Klem til deg hvertfall..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå