Anonym bruker Skrevet 25. desember 2007 #1 Skrevet 25. desember 2007 huff, jeg som elsker julen, hadde aldri trodd jeg skulle sitte trist i julen. men slik er det altså i dag. det som er værst er at størstejenta på 4 er borte for første gang, hun er hos sin far. dette er utrolig vondt for meg. særlig siden hun sa at hun ikke hadde lyst tiul å dra i går før hun skulle bli hentet, og jeg sa at det måtte hun denne gangen. da ville hun glede seg til neste jul sa hun, for da var vi sammen igjen. hun har det nok hekt fint der hun ner, men får ikke svar når jeg ringer heller. sambo syns også det er kjipt, men han sier at vi ikke kan la det gå ut over at vi skal feire vår jul. men det gjør jo det. det ligger en stor haug med pakker på gulvet som venter på å bli åpnet, og jeg får tårer i øynene når jeg ser på de. gleder meg så ufattelig til i morgen kl 13 og at hun kommer hjem. da skal vi ha vår julekveld sammen. sambo har besøk av sin far og bestemor. nå da jeg kom opp etter å ha lagt snuppa var stua tom, da har de gått for å se film... hurra så sosiale vi er. jeg vil ikke se film nå, og det sa jeg før jeg gikk ned. men likevel blir det prioritert. er veldig nærtagende nå som det bare er 7 uker igjen til fødselen. jeg tar ting veldig tungt. ett annet problem er at denne graviditeten har gått så smertefritt for seg at ingen tenker over at jeg er gravid og tar noe som helst hensyn til det. ser ut som man må klage over masse vondter for at folk skal bry seg om at man er gravid. så her sitter jeg i sofaen helt alene, har bare lyst til å gråte. men familien til sambo viser ikke følellser, så om de ser noe slikt blir det jo bare tull her. i morgen drar de og verdens beste jente kommer hjem til mamman sin. kanskje klumpen i brystet blir borte da.
Krøvvel Skrevet 25. desember 2007 #2 Skrevet 25. desember 2007 Uff, stakkars deg! Er ikke så lett å savne jenta si sikkert! Men hold ut, i morgen kommer hun hjem og det blir nok kjempeflott!! Og jeg er sikker på at hun har hatt det fint.
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2007 #3 Skrevet 26. desember 2007 om 3 1\2 time kommer jenta mi hjem:) da begynner jula for meg for alle andre er vel jula snart over men vi har 7 flotte dager igjen, hun skal bort en liten tur til da, men vi skal kose oss masse den tiden hun er hjemme:)
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2007 #4 Skrevet 26. desember 2007 Hei kjære deg. Nå er det ikke lenge til jenta di kommer hjem. Ønsker dere en fortsatt god jul. En liten ting jeg kom til å tenke på... Jeg var i samme situasjon som jenta di da jeg var liten, og jeg husker at jeg sa slike ting til min mor også, kun for ikke å såre henne. Jeg sa ting som at jeg ikke hadde lyst til å dra, at jeg grudde meg og sånn, selv om jeg ikke gjorde det. Jeg ville at mamma skulle vite at jeg savnet henne, og innimellom følte jeg at jeg liksom sviktet henne når jeg hadde det gøy andre steder. Så du trenger ikke nødvendigvis vise jenta di at du har vært miserabel siden hun dro, det kan gjøre skyldfølelsen verre. Nyt resten av julen sammen. Klem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå