Mirakeljenta08 Skrevet 25. desember 2007 #1 Skrevet 25. desember 2007 er nå ca 6uker på vei å e rså innmari ømme bryster og det stikker å gjør vondt.. kan nesten ikke ta på meg klær før jeg får vondt au au lurer på når dette gir seg. store er de og
Gjest Skrevet 25. desember 2007 #2 Skrevet 25. desember 2007 For mange gir det seg desverre ikke før de føder..Det eneste gode rådet jeg har er å gå ut og kjøp en større BH. Jeg har også lest en kjærringråd om å ha et kålblad i bhen men har ikke prøvd og vet ikke om det hjelper:) Bare prøv å nyt størrelsen uten å komme borti;P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå