Gå til innhold

Gjennomsnittlig prøveperiode


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal nå begynne på vår 6 pp, er litt motløs og lei for tiden. Føler at "alle" blir gravide rundt meg, og at "alle" fikk det til på første eller andre forsøk... tror dere at de fleste gjør det, eller tror dere mange kan si at de gjorde det etc. syns det er litt merkelig...leser jo her inne at mange bruker lang tid.

hvor lang tid har dere brukt??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel.... er mange som har prøvde lenger enn oss.. men jeg har nå muligens andre abort på 10 pp. Får ikke vite det sikkert før over nyttår vil jeg tro. Hadde en SA i oktober, og har muligens hatt en MA nå. Det er det jeg venter på svar på, men må sannsynligvis på en innvendig UL for å få bekreftet eller avkreftet noe som helst.....

 

Man blir lei og motløs, og det tror jeg man blir uansett hvor lenge eller kort man har prøvd, når man virkelig ønsker seg barn...

Skrevet

Er vanlig å bruke 1 år,ca 12pp.

Kan jo være de rundt deg har prøvd en stund når det klaffer.Ikke alle som prater så høyt om såne ting.

Vi brukte ca 40pp.

6 pp er ikke så mye,du får smøre deg med tålmodighet;-)

Masse lykke til!!

Skrevet

Ja jeg vet at mange holder på en stund, typisk meg og være utolmodig...er bare redd for at det er noe som er galt, selv om jeg VET at det kan ta tid, men det er uansett deilig å høre fra dere her inne...da blir man litt mer optimistisk. Takk for det:)

Skrevet

nesten 3 år her! Det er jo som regel de hvor det klaffet raskt som forteller det da. Utrolig nok er det fremdeles litt tabu og fortelle om man ikke blir gravid med en gang. Opp til et år er normalt, selv om det er utrolig kjipt når det begynner å ta tid.

 

Lykke til, håper det klaffer for dere snart:-)

Skrevet

Vi hadde 20pp første gangen.Fødte ei frisk og fin datter.

Andre gangen,6pp og mista i MA i uke 21.

Skrevet

Førstemann: 11 pp

Andremann 1-2 pp (litt usikre på når vi egentlig bestemte oss...hehe)

Skrevet

Vi prøvde i 16pp før spiren satt,og to dobble hormon kurer måtte vi også igjennom!!!!

Skrevet

Første 4 år.

Andre tre mnd.

Lykke til:o)

Skrevet

så koselig at så mange svarer:) vi går i gang med en ny prøveperoide, og motet er allerede på vei oppover...lykke til alle andre også:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...