Gå til innhold

hei.. noen som vet ka den kremen heter??

Anbefalte innlegg

Skrevet

som en kan kjøpe på helsekosten som kanskje kunne hjepe på å bli gravid? Leste om flere som hadde lykkes, og gav navnet på den til en veninne for en stund siden, men hun hadde mistet den...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Woman's care.

Bruker den i 3. syklusen nå, men har foreløpig ikke noe positivt resultat.

Skrevet

takker.. var ik det den het den eg fikk navnet på sist tror eg.. vet du om noen som har lykkes på den??

Skrevet

Det er vel flere her inne som har blitt gravide når de har brukt kremen. Men ingen kan vite 100% om det er kremen som har gjort det.................

Skrevet

Kremen har forresten nettopp skiftet navn, fra Progesta-care til Womans-care

Skrevet

oki;-) taker.. Der kom navnet eg fikk sist..:-) God Jul og lykke til:-)

Skrevet

Brukte denne krem fra ca el denne perioden- og ble gravid:) men jeg bruker den mest for at spiren skal holde seg på plass:)

Skrevet

er det noen spesiell grunn til at man kan bruke kremen,eller det bare å prøve?

Skrevet

det er et helsekost middel, og noen mener det ikke virker...men her prøver vi det som kan:)det står for øvrig at Progesta-Care kremen (women`s care), kan hjelpe mot nedsatt fruktbarhet som skyldes uregelmessige sykluser og/eller sykluser uten eggløsning. Det står også følgende: Progesteron er nødvendig for at fosteret skal feste seg. Ved graviditet fortsetter man med naturlig progesteron i 4-5måneder.

Skrevet

Her kan du lese om kremen:

www.khonsu.no/ProgestaCare.asp

Den er ikke progesteron, men den stimulerer til økt progesteron-nivå. Jeg har litt lavt progesteron, men ikke så lavt at jeg får tilskudd, så jeg prøver kremen i håp om at det skal gå litt opp av seg selv, pluss å få tykkere slimhinner i livmoren.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...