knøttet mai08 Fødeklar Skrevet 25. desember 2007 #1 Skrevet 25. desember 2007 som en kan kjøpe på helsekosten som kanskje kunne hjepe på å bli gravid? Leste om flere som hadde lykkes, og gav navnet på den til en veninne for en stund siden, men hun hadde mistet den...
Babyønske �� Skrevet 25. desember 2007 #2 Skrevet 25. desember 2007 Woman's care. Bruker den i 3. syklusen nå, men har foreløpig ikke noe positivt resultat.
knøttet mai08 Fødeklar Skrevet 25. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 25. desember 2007 takker.. var ik det den het den eg fikk navnet på sist tror eg.. vet du om noen som har lykkes på den??
Babyønske �� Skrevet 25. desember 2007 #4 Skrevet 25. desember 2007 Det er vel flere her inne som har blitt gravide når de har brukt kremen. Men ingen kan vite 100% om det er kremen som har gjort det.................
Babyønske �� Skrevet 25. desember 2007 #5 Skrevet 25. desember 2007 Kremen har forresten nettopp skiftet navn, fra Progesta-care til Womans-care
knøttet mai08 Fødeklar Skrevet 25. desember 2007 Forfatter #6 Skrevet 25. desember 2007 oki;-) taker.. Der kom navnet eg fikk sist..:-) God Jul og lykke til:-)
Oliver`s Mamma Skrevet 25. desember 2007 #7 Skrevet 25. desember 2007 Brukte denne krem fra ca el denne perioden- og ble gravid:) men jeg bruker den mest for at spiren skal holde seg på plass:)
Lillegull og spiren Skrevet 25. desember 2007 #8 Skrevet 25. desember 2007 er det noen spesiell grunn til at man kan bruke kremen,eller det bare å prøve?
Oliver`s Mamma Skrevet 25. desember 2007 #9 Skrevet 25. desember 2007 det er et helsekost middel, og noen mener det ikke virker...men her prøver vi det som kan:)det står for øvrig at Progesta-Care kremen (women`s care), kan hjelpe mot nedsatt fruktbarhet som skyldes uregelmessige sykluser og/eller sykluser uten eggløsning. Det står også følgende: Progesteron er nødvendig for at fosteret skal feste seg. Ved graviditet fortsetter man med naturlig progesteron i 4-5måneder.
Gjest Skrevet 26. desember 2007 #10 Skrevet 26. desember 2007 Her kan du lese om kremen: www.khonsu.no/ProgestaCare.asp Den er ikke progesteron, men den stimulerer til økt progesteron-nivå. Jeg har litt lavt progesteron, men ikke så lavt at jeg får tilskudd, så jeg prøver kremen i håp om at det skal gå litt opp av seg selv, pluss å få tykkere slimhinner i livmoren.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå