Gå til innhold

Kan jeg ligge på magen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal få massasje og skulle ligget på mgen for å få slappet best av, men kan jeg det når jeg er 25 uker gravid?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så lenge du ikke synes selv dette er ubehagelig, eller barnet sparker veldig for å si ifra om at "dette liker jeg ikke" så tror jeg det skal gå greit:)

Men kan jo være lurt å forhøre seg med jordmor om du skal til henne i nærmeste fremtid, eller ta en kjapp telefon.

Lykke til

Skrevet

hei :)

jeg har spurt jordmoren min ang dette, siden jeg elsker å sove på magen... hun sa at så lenge det ikke plager deg eller ungen/e i magen så er det bare å ligge på magen.. hvis man fortsatt klarer:)

Skrevet

Hei, jeg spurte også jordmoren min om dette - jeg sov for det meste på magen.. Hun sa til meg også at dersom det går greit for deg og ikke er ubehagelig og ikke merker det på babyen at h*n synes det er ubehagelig så går det greit... Så tror du må kjenne litt på kroppen din og hvordan babyen reagerer... Også kommer det seff an på om du klarer å ligge på magen :-)

Skrevet

ligge på magen????

har du ikke en kul der da?

hmmmm.......

Skrevet

Jeg ligger ikke rett på magen, men mer sånn på siden/på magen og det er ikke vondt for meg, men jeg kjenner jenta i magen sparke ned i madrassen. Men jeg tror ikke det er ungen sin måte å si ifra at dette er ubehagelig for henne.

Skrevet

Å nei? Hva tror du det er da???

Skrevet

Jeg ligger fortsatt på magen, er 26+2.

Har fått vite at det er greit så lenge man ikke synes det er ubehagelig.

Ikke alle som har kul på magen, jeg har i alle fall ikke det. Magen er mer jevnt over større, men ganske "flat".

Skrevet

Så lenge du ikke selv føler ubehag kan du det.

dette har jeg spurt min egen lege om:-)

Skrevet

Du kan eventuellt legge en pute under bekkenet, og en under magen oppe ved brystene (har det stedet noe annet navn?!) Da får magen slappe av mellom to puter. Synes jeg er godt når mannen min masserer meg iallefall! :)

Skrevet

Anonym: 08:47.

Tror du at ungen kun sparker når den har det ubehagelig?! Hvilken planet er du født på da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...