Gjest Lille jenta mi Skrevet 25. desember 2007 #1 Skrevet 25. desember 2007 Blæ, jeg er drittlei julemat allerde..pinnekjøtt i går, kalkun og sjømat i dag, og ut å spise i morgen!! Gleder meg til knekkebrød m brunost jeg. hehe
Gjest Skrevet 25. desember 2007 #2 Skrevet 25. desember 2007 Nei, er sulten. gidder ikke lage mat for kjøttet er ikke tint og kyllingen skal jo stå en time i ovnen. så jeg sendte gubben ut etter hamburger;) Hadde pinnekjøtt i går og koldtbord tidligere i dag, og heldigvis ikke noe selskap i morgen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå