Gå til innhold

lavt jernlager og blodprosent


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hatt lavt jernlager (6) hele svangerskapet (er i uke 31)og lav blod prosent (10) nå skal jeg begynne med jern sprøyter.Er konstant trøtt,men jobber 100% enda.Noen med erfaringer de ka dele på dette?

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er 38 fullgåtte uker. Har lavere jernlager en deg, og en blodprosent på 9. Har fått beskjed om at jeg må sette inn alle tiltak før fødsel nå for å få opp blodprosenten. hvis jeg skulle blø ekstra mye under fødsel så er det fare for blodoverføring.

jernsprøyter ble ikke anbefalt som behandling nå i svg.

var jeg deg, ville jeg satset på flytende jern, jerntabletter o.l. prøvd å jobbe det opp på egen hånd først

Skrevet

Jeg tror jeg ville ha sykmeldt meg litt, for hvis man går rundt og er konstant trett og sliten, så er jo ikke det bra heller!

Spis masse jernrik kost og drikk juice sammen med brødmåltider! c-vitamin øker opptaket av jern! :)

Skrevet

er selvstendig næringsdrivede så jobber hele uken:-(driver en skjønnhets salong,så det går ikke:-(Ikke lett

Skrevet

Jeg har lavt jernlager (11) og ble sykmeldt 100% for to uker siden. Bare sover. Det må være forferdelig for deg å ha så lavt, og jobbe fullt!

Skrevet

Ja det er virkelig helt forferdelig,har så mange plager nå at jeg blir sprø..

Jeg har fått masse vann i kroppen,lår og legger går i ett snart.Og halsbrann...og kjempe mega vondt i ryggen og under ribbena.

Legg krampene er jo heller aldri langt unna,hater å gå gravid:-(Og jeg er bare 31 uker:-(Huff nå klager jeg færlt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...