ape Skrevet 25. desember 2007 #1 Skrevet 25. desember 2007 Noen som har efraring med de? Jeg fikk hestra votter i går, og digger de!!! De beste vottene jeg har prøvd. Men jeg har ikke prøvd de ute i kulda enda....
Stina <3 Skrevet 25. desember 2007 #2 Skrevet 25. desember 2007 kjempe gode, kommer ikke til å bruke noe annet nå
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 25. desember 2007 #3 Skrevet 25. desember 2007 Beste vottene jeg har hatt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå