gep68 har fått jenta:-) Skrevet 25. desember 2007 #1 Skrevet 25. desember 2007 Jeg hadde planlagt ks den 1 desember ingen komplikasjoner. Vet dere når jeg kan ta meg et bad? Jeg blei teipet igjen. Takker for svar og fortsatt god jul til alle sammen.
gep68 har fått jenta:-) Skrevet 25. desember 2007 Forfatter #2 Skrevet 25. desember 2007 Ingen som vet?
*Super*Mamman* Skrevet 25. desember 2007 #3 Skrevet 25. desember 2007 Er vell slik som etter en "vanlig" fødsel, at man skal vente til renselsen er over... Huska at jeg bade etter bare 14 dager, og det gikk greit det altså.... Men en kan få infeksjoner om man er uheldig... Ikke bruk såpe o.l. i badevannet iallefall..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå