☆Anonymia☆ Skrevet 25. desember 2007 #1 Skrevet 25. desember 2007 *kremt* jeg fikk skøyter.. vi bor på vestlandet..
Blue Lady Skrevet 25. desember 2007 #2 Skrevet 25. desember 2007 tja... Et stygt nøkkelskap formet som en båt, skikkelig rorbustil :S *nice*
Gjest Skrevet 25. desember 2007 #3 Skrevet 25. desember 2007 Eldste gutten her fikk jente nikkers......... Og til og med to str for liten....;-);-)
hilham Skrevet 25. desember 2007 #4 Skrevet 25. desember 2007 Ungene fikk en julestrømpe som man får med fra fotoknudsen når man har fremkalt en film av sin oldemor.......Ho er faktisk helt klar i topplokket i tillegg....merkelig greier det der......
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 25. desember 2007 #5 Skrevet 25. desember 2007 sambo og jeg fikk 5pk med håndklær i grusomme farger... HVER!!!!! også fikk vi en eske fra rosendal, jeg ble lykkelig, men det var ikke rosendal oppi der... det var ett stort stearinlys formet som ett isfjell...... må jo bare le....
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 25. desember 2007 #7 Skrevet 25. desember 2007 rosa sengetøy et i 140/200 og et i 140/220 (to forsjelige størelser må jo være fordi at da må man jo ha kjøpt feil?) til et rom som har et stort orangst bilde på veggen og til meg som er den i familien som aldri i verden kunne hatt rosa sengetøy. og dette selvsakt av min mor som helt klart burde ha fått dette med seg. fikk også 3 knersj grønne kjøkken ting til et apselutt ikke grønnt kjøkken også fra min mor som også helt klart brude ha fått med seg at kjøkknet mitt ikke har en enste flekk grønt i seg, fikk forsovit et sett med lyseblå rutete grytekluter og glasshånkle av henne som også passer dårlig inn, fikk forsovit mye annet fint av henne, det er bare enkelte gaver som får meg til og lure litt
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 25. desember 2007 #8 Skrevet 25. desember 2007 må legge til at dette var fra samme person...
mammaen til Lukasgolle Skrevet 25. desember 2007 #9 Skrevet 25. desember 2007 Det rareste vi fikk var en 6pk med longdrink glass..men der var bare 4 glass i esken... Kan jo ikke spørr om der ikke skulle vere 6 glass derr heller da...=S
Sommerfugl78 Skrevet 25. desember 2007 #11 Skrevet 25. desember 2007 Broren til samboeren min og hans familie gir alltid rare gaver. Han er en del eldre enn min samboer, har familie og høy inntekt osv. Vi har liten leilighet og trangt om plassen. Og hva fikk vi, jo e stor skål det står POPCORN på ! Vi er da ikke fjorten og har venner på besøk til brus og popcorn, hehe. Heldigvis så vi på papiret hvor den er kjøpt slik at vi kan få byttet den. Før har de kjøpt de ubrukeligste ting i utlandet, så de står nå og tar opp plass øverst i skapet.
snurkle Skrevet 25. desember 2007 #12 Skrevet 25. desember 2007 Jeg fikk en sparebøsse som er en liten kattekropp med et stooort kattehode som vingler på toppen (sånn på stålspiral), med 17 kr inni (!!) av min manns mor og stefar... Av svigerfar med frue fikk jeg en joggedress/innedress av typen som jeg aldri har sett på noen under 65... Diiiiiger i rompa og smalner inn mot anklene, skikkelig kledelig med andre ord ;o)
☆Anonymia☆ Skrevet 25. desember 2007 Forfatter #13 Skrevet 25. desember 2007 HAHAHHA ler meg ihjel.. NICE gave den der sparebøssa..hahahhaha
Turid Laila Skrevet 25. desember 2007 #14 Skrevet 25. desember 2007 Kunstis og innebaner har dere vel Kine?
Salat Skrevet 25. desember 2007 #15 Skrevet 25. desember 2007 Mini på 6 mnd fikk en rosa jentepysj. Og mini er en gutt.
Gjest Skrevet 25. desember 2007 #16 Skrevet 25. desember 2007 en nissesko med en nisse på....den var så stygg at jeg ikke klarte å si noe en gang og sånn type man får kjøpt for 1,50,- på loppis...
enpå6årogeipå9mnd:) Skrevet 25. desember 2007 #18 Skrevet 25. desember 2007 hahahahahahahaha, dagens morsomste tråd, jeg ler meg ihjel:))))
Mamman til M&E Skrevet 25. desember 2007 #20 Skrevet 25. desember 2007 En lyseblå to delt dress til lillemann som det står "Only girly" på og som helt klart ser ut som en jente dress også :-) Fikk den av svigermor og hun sa "den er jo lyseblå" :-) Foeøvrig en fin dress men..........kanskje vi får en ei jente neste gang :-)
velsignet med to Skrevet 25. desember 2007 #21 Skrevet 25. desember 2007 Lillegutt fikk en knallrosa fleecedress, med den søteste lille englejenta på...og dressen var spraya med en grusom parfyme av den typen litt spesielle, eldre damer bruker, søt og ekkel, det lukta grusomt lang vei av den.
overkill Skrevet 25. desember 2007 #22 Skrevet 25. desember 2007 Tanta til mannen min arbeider på Nille. Har tilgode å få ein fin gåve derfrå. I år var der eit heller heslig kakefat. Fekk også "charms" til å ha på stetten på glaset. Ikkje spes. nyttig.
Kakeåndsen Skrevet 25. desember 2007 #23 Skrevet 25. desember 2007 Gubbens gamle, brukte slipemaskin:-) Men bare fordi jeg ikke skulle skjønne hva som var inni pakka fra han. Svigerinnen min fikk svigermors Tupperware matboks fra samboeren. Men inni lå Ipod'en hun ønsket seg. Fantasifulle når det gjelder innpakningen de guttene. For noen år siden fikk jeg fra min onkel, som da feiret julekvelden sammen med oss: - parfyme av typen de selger på Nille som det stod "tester" på - en svart lebestift - spraydeo, sånn med rosa "plysj" utenpå - en nipsfigur - hårspray Visste ikke om jeg skulle le eller grine......
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 25. desember 2007 #24 Skrevet 25. desember 2007 ah..jeg fikk micro-pop fra broren min og samboeren hans.. og jeg trodde seriøst det var pop-corn..la den fra meg og sa tusen takk..hahahha.. de sa jeg måtte se inni da, og der lå det en cd jeg hadde ønsket meg. puh. hahahaha.. jeg som ikke har micro engang.. fnis.
<3 + <3 + ? Skrevet 25. desember 2007 #25 Skrevet 25. desember 2007 Plastikk eggeglass og tilhørende skjeer m/kyllinger på. Søte var de da :-) Fikk også laken av broren min, 2 stk i forskjellig størrelse. Sikkert fordi han ikke visste hvor stor seng vi har.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå