Gå til innhold

Sikkerhetsbeltet


Anbefalte innlegg

Skrevet

Samboeren min og jeg ble hentet av ei venninne av meg. Hun hadde barna sine i hvert sitt sete i baksetet, så jeg måtte sette meg mellom setene ders. Der nådde jeg ikke tat i sikkerhetsbeltet, noe som ene sønnen hennes bemerket med en gang! "Hvorfor har du ikke på deg beltet?" Jeg sa at det var fordi magen og lårene mine var så tykke at jeg ikke fikk beltet rundt dem. Den forklaringen godtok han umiddelbart, og la til " og en kjeeempestor rompe!" :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...