litoja&Nemi♥ 13.05.06♥ Skrevet 25. desember 2007 #1 Skrevet 25. desember 2007 Det er greit med aktive moderatorer, men det kan bli litt i overkant. Stilte noen spm ang å starte butikk/nettbutikk på flere forum, og dette fikk jeg på PM like etter. Karantenemelding -------------------------------------------------------------------------------- "Denne PM'en er sendt deg siden du er hovedinnlegger av innlegget: "noen her som har startet butikk/nettbutikk" Tråden er satt i karantene til Admin har tatt en avgjørelse om hva som skal gjøres. Grunn til karantenesetting og evnt. hvilke regler som er brutt vil du få beskjed om i neste PM." Dessuten tror jeg ingen av annonsørene vil gi deg tips på hvordan du kan bli en konkurrent av de, ei heller vil de synes det er fair at du annonserer at du (evnt. )skal starte butikk/nettbutikk. blir jo som forhåndsreklame. mvh XXXX Moderator Er dette virkelig greit?
litoja&Nemi♥ 13.05.06♥ Skrevet 25. desember 2007 Forfatter #2 Skrevet 25. desember 2007 Skulle selvfølgelig stå overivrige, ikke overibrige i overskriften..
grå :) Skrevet 25. desember 2007 #3 Skrevet 25. desember 2007 moderatorene er helt på trynet. helt greit å prate om pedofili og andre straffbare greier, men fy skamme seg om du nevner noe om en egen butikk eller spør om råd rundt dette.
litoja&Nemi♥ 13.05.06♥ Skrevet 25. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 25. desember 2007 Har visst ikke fått med at dette er ikke her, men på et annet forum. Men uansett, skulle tro jeg hadde gjort noe ulovlig.
lenej :o) Skrevet 25. desember 2007 #5 Skrevet 25. desember 2007 vel, ja..moderatorer her er litt i overkant merkelige da på prioriteringer så... men som eg sa, å eg er en konkurrent av deg, , men gir deg no råd fordet :) så kan du se innom på grunderforumet her på dib, er mange som har fått svar på kansje noe av det du lurer på
Blue Lady Skrevet 25. desember 2007 #6 Skrevet 25. desember 2007 Herregud så latterlig!!! Eierne (moderatorne) på dette nettstedet er så LIVREDDE for å miste annonsørene og dermed pengene sine at de gjør ALT for å unngå at man nevner ordet nettbutikk på dette forumet! Helt idiotisk! Skal dib bli tatt seriøst så får de se til å fjerne innleggene som er mye værre og hetsende enn dette! Nå ble jeg oppgitt altså! (blir vel utestengt nå for å si de i mot i tilfelle noen av annonsørene skulle se at dinbaby blir motsagt)
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 26. desember 2007 #8 Skrevet 26. desember 2007 Blir bare mer og mer skuffet av moderatorene jeg..
Tante Blås Squaw Skrevet 26. desember 2007 #9 Skrevet 26. desember 2007 Moderatorene er flere ganger blitt mailet ang upassende innlegg, uten å gjøre noe med det. Innleggende det dreier seg om mobber enkeltpersoner, harselerer over pedofili og andre overgrep, er rasistiske osv osv. Likevel blir det ikke gjort noen forandringer.
Libido- Skrevet 26. desember 2007 #10 Skrevet 26. desember 2007 hahahahaha Jeg klaget på pedofil-moren og sa de burde utestenge henne. Det kunne de ikke, fordi de ikke har noen måte å utestenge folk på. Men selvfølgelig.. reklamering er jo mye mye værre.
Gjest Skrevet 26. desember 2007 #11 Skrevet 26. desember 2007 hehehehe hvorfor er jeg ikke overrasket?! Uansett her har du min msn adr så kan du spørre meg direkte hvis du lurer på noe. [email protected]
litoja&Nemi♥ 13.05.06♥ Skrevet 26. desember 2007 Forfatter #12 Skrevet 26. desember 2007 Som jeg har skrevet lenger opp, så var det ikke her på dinbaby dette skjedde, vil ikke ha på meg at jeg lyver eller henger ut noen. Takk LOTP, du skal ikke se bort ifra at det kommer en liten mail med tusen spm =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå