Anonym bruker Skrevet 25. desember 2007 #1 Skrevet 25. desember 2007 Off.. har ingen slags forhold til svigerfamilen min, ettersom jeg ikke lenger kommer over ens med min svigerinne som bor hjemme hos dem.. klarer ikke å besøke dem slik ting er nå! idag ble de fest på bf fordi jeg ikke ville komme dit på besøk.. off er bare såå driiit sur av alt dette styre!!
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2007 #2 Skrevet 25. desember 2007 hva med å prøve å ordne opp i saker å ting??? ta en ting av gangen.....
LinePine*Og Alexandra* Skrevet 26. desember 2007 #3 Skrevet 26. desember 2007 skjønner hva du mener.. jeg prater med svigermor, men hun irriterer meg såååå grådig! merker jeg blir kvalm bare av å høre stemmen hennes nå. hun bare syter og klager og krever at vi skal komme på besøk hele tiden. både jeg og sambo skrur av tlf når hun ringer, blir bare uhygge av det.. hun kan ringe opp til 8 ganger bare på en dag! men, er vel kanksje noen hormoner inne i bildet og..? men er godt å vite at ikke jeg er den eneste med problemer med svigerfamilien...
Lita tulle & stor gutt <3 Skrevet 26. desember 2007 #4 Skrevet 26. desember 2007 Åh, jeg joiner!!! Svigermor ringer konstant, og får hun ikke tak i gubben, ringer hun meg...Og selvfølgelig, min svigerbror måtte lære henne å sende sms også, så nå er det aldri stille på telefonen!! Gubben er kanskje mer oppgitt og lei enn det jeg er.. Og ikke nok med at hun ringer, like etterpå ringer svigerbroren- og han ringer helt til telefonen ikke kan ringe lengre... Kan folk virkelig være så gira på å snakke hele tida??? Og gubben ble sjuk like før jul..da sendte hun sms hele tida for å høre hvordan formen var..Men når jeg ble sjuk, nei- da hørte vi ingenting om hvordan det gikk med meg..
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2007 #5 Skrevet 26. desember 2007 Tenk litt over at en dag er det dere som er den beryktede "svigermoren". Er vel bedre at svigermor ringer og bryr seg om sønnen sin enn at hun ikke bryr seg i det hele tatt? Høyst sannsynlig ringer hun med gode intensjoner. Hun irriterer dere ikke med vilje, men hun bryr seg på den måten hun kan!
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2007 #6 Skrevet 26. desember 2007 Jeg bor i samme hus som svigerfamilien min jeg..verre kan det ikke bli!
humla80 Skrevet 26. desember 2007 #7 Skrevet 26. desember 2007 svigermor jasså... ¨ Hun er en vanskelig nøtt ja.. jeg irriterer meg grønn over den kjærr inga der, hun kommer med så mye rart at en kan jo begynne å lure. Å jeg fikk da høre i sommer hva min svigerfamilie syntes om meg, og at dem mente at forholdet mellom meg og mannen burde bli slutt. Til jul i år overaska de med ski til oss, mens svigerinna mi og min mann fik helt litkt utstyr fikk jeg ett helt annderledes utstyr dette måtte forklares nøye på julaften siden svigermor mente jeg ikke hadde gått på ski så derfor fikk jeg anderledese ski, de andre to nusselige kjæleleggene fikk alt lik og det var litt mere avanserte ski for folk som gikk mere enn gjennomsnittet på ski. Jdeg vet ikke helt men de er ikke favorittene mine, og jeg irritere meg grønn på de folka der..
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2007 #8 Skrevet 26. desember 2007 Takk guuuud.. for at det ikke er bare meg!!! hehe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå