Solitude Skrevet 25. desember 2007 #1 Skrevet 25. desember 2007 Mannen har tatt de to yngste barna på middag til svigermor, og jeg og elste har koset oss med god gammeldags islansk julemat og spillt spill. Nå har playstation maskinen vunnet over mammas spill kunnskaper og jeg sitter her litt smådeppa... Prøver å holde humøret oppe for jenta mi da.. så tror ikke hun merker noe... skulle så ønske at jeg var med min familie nå..
fox`y Skrevet 25. desember 2007 #3 Skrevet 25. desember 2007 2 store juklemmer,1 på vær side fra meg:)
Mammma Skrevet 25. desember 2007 #4 Skrevet 25. desember 2007 Gleðileg jól!!!!!!!! Jeg har nettop spist hangikjöt også. Snakka med mamma nesten 1 time tidligere i dag og islandsk venninne var nettop innom en liten tur og det gjorde susen for meg. Så her får du en en god islandsk klem fra meg.
Solitude Skrevet 25. desember 2007 Forfatter #6 Skrevet 25. desember 2007 ohhh. tusen takk... artig at jeg bare trengte å skrive god gammeldags julemat og du viste nøyaktig hva jeg mente snakket med mamma tidligere i dag, og jeg bare lengtet ennå mer "hjem"
Mammma Skrevet 25. desember 2007 #7 Skrevet 25. desember 2007 Alle ordentlige islendinger spiser vel hangikjöt i dag? Hjemlengselen er naturligvis stor men jeg har ikke feiret jul hjemme på 11 år så det er en stund siden sist. Hadde besøk av broren min i oktober så det er ikke lenge siden jeg så familien min. Så har jeg de 2 godklumpene mine her da. Elstemann er på kino med pappa og minsten ser på barnetv mens jeg sitter her. Og i morra kommer hele familen til mannen min (vi blir 14stk) til middag og overnatting (han er norsk). og det skal bli kjempekoselig!!!!
Gjest Skrevet 25. desember 2007 #8 Skrevet 25. desember 2007 mange juleklemmer til deg jeg håper det ordner seg for deg, ikke greit å være deppa i jula!! uff :s
NoDoubt Skrevet 25. desember 2007 #10 Skrevet 25. desember 2007 Er det noe jeg heldigvis aldri går tom for så er det klemmer:-) Sender i vei:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå