Gå til innhold

når hodet festes...

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som har opplevd at dette kan gjøre vondt?

idag har jeg hatt vondt nederst i magen, også når jeg tisser, men ikke hver gang. Har tatt en UVI test og det var ingen utslag på noe. søstra mi sa det kan gjøre vondt når hodet er på vei nedover.

andre med lignende erfaringer, eller som vet hva det kan være? uke 33+6 idag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke peiling jeg heller....

Jeg har hatt en skikkelig rar følelse i underlivet også den siste 1.5-2 ukene..... Kjennes ut som om at jeg er skambanka i skambeinet og at jeg går med noe mellom beina! Kjennes nesten ut som at noe av bekkenet har falt ned? (vet jo at det ikke er tilfelle da men...)

Jeg har ikke vondt når jeg tisser, men det er så innmari ubehagelig å sitte på doen, så det blir mer ømt å tisse!

Har selv tenkt tanken på om det er at hun holder på å legge seg til rette nedi bekkenet, men jeg er bare 31+5 idag, så jeg synes kanskje det høres litt tidlig ut jeg og? Større sjangse for at det er hodet som er på vei nedover til deg ihvertfall! :)

Skrevet

jeg synes også det er ømt der nede når jeg skal tisse. er i uke 30 og er 2.gangs. var ikke slik sist. babyen har ikke snudd seg helt enda, så jeg lurer på om det kan være fordi jeg ikke har trent opp igjen bekkenmusklene mine så godt etter forrige fødsel.

Skrevet

har lest at det kan skje tidlig hos førstegangsfødende iallefall, så jeg vet ikke. Har ikke like vondt lengre nå, men hver gang jeg tisser rører han litt merkelig på seg, innbiller meg at han får bedre plass når urinblæra tømmes ;) sparkene er som alltid før, i sidene, så det er kanskje hodet som begynner å legge seg til rette.. (han lå altså i hodeleie ved sist kontroll)

flere som har synspunkter på dette?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...