Leetha Skrevet 25. desember 2007 #1 Skrevet 25. desember 2007 7 mnd vil jeg kalle sutrealderen her i huset nå. Tror det er tenner på gang så det er nok en medvirkende årsak. hele dagen og mye av natten går med til sutring. og han som har sovet hele natten i 2 mnd nå, plutselig våken 4-5 ganger.puuuuhhh. akkurat nå er jeg veldig sliten. Er det vanlig i denne alderen eller? han skal plutselig ha smokk om natta også, det ville han ikke ha før, da sov han 10 timer i strekk fikk mat og sov 2 timer til....nå er det klaging hver 2. eller 3. time om natta dagsutring kan jeg klarer, men når det blir natta også...huff måtte bare få ut litt her. flere sutringer for tia?
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2007 #2 Skrevet 25. desember 2007 Her har vi en sutre som har holdt på siden hun kom ut av magen. Først var det magetrøbbel i tre mdn, så har tennen stått for tur! Åtte stykker har hun nå og tror hun har to hjørnetenner på vei. Det er iallefall masse sutring, mye bæsjing og veldig sår rumpe. Vet jo at det er vanlig å sutre før tennene kommer, men her i gården starter det ca 1 mnd før spissen er igjennom. Slitsomt! Og det tar heller aldri slutt. Så nå er det bare ti igjen. I tillegg blir hun veldig sart for lyder etc. Så vi går litt på tå kan du si. Uansett lykke til. det blir bare bedre sier de:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå