Gå til innhold

Jeg ER gravid!!!!:)))))


Anbefalte innlegg

Skrevet

Skrev her igår at jeg hadde fått to svaaake tester. Testa igjen idag,og nå var den mye sterkere!:))

Kan ikke helt tro det!! Og klarer ikke helt å glede meg over det etter ma i sept. Er veldig bekymret for at det skal skje igjen, og kommer nok ikke til å klare å glede meg helt over det før jeg er ett godt stykke på vei...

Så jeg sender myyye babystøv til dere andre her inne!!! Håper det klaffer for dere alle ganske så snart!!:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

gratulere!! vil og ha,sukk.lykke te;)

Skrevet

Hei så spennende!!

Føler at vi har en helt lik historie her. Jeg orket ikke å teste igjen idag - og har nå infunnet meg med at jeg er GRAVID!!! Man blir jo så usikker: men en ting er jo sikkert: en strek er en strek - uansett om den kommer 1 min til 1 time etter :)

Så spennende, ser deg inne på 1 trimester da!!! Når skal du ta UL?

 

 

Skrevet

Ja, det er sant; en streker en strek!!:)

Vet ikke når jeg skal på ul jeg..er vel ikke før i uke 18 eller noe det? Men mulig jeg hører om jeg får en tidlig ul også,pga ma sist...

Når har du termin??:) Min blir 5.sept!:)

Har du barn fra før? Jeg har en gutt på 15mnd..:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...