Gå til innhold

Et sted å bo max 1 time fra Oslo?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet om et litt landlig familievennlig sted å bo som ikke er alt for dyrt? Det bør helst ikke være lenger enn 1 time kjøring ifra oslo.

Aller helst er vi ute etter en villa. Har bare ikke peiling på hvor vi skal begynne å lete.¨

Kom med tips a`! ;oP

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei.

vi skal selge et hus 1 time unna oslo. og der er det barnevennlig og bo og et nytt hus i fra 2005. du kan se huset på finn. no og det ligger under akershus fylke og aurskog høland og huset ligger på setskog. koselig hus.

Skrevet

Anbefaler Aurskog jeg og! :)

Skrevet

Dere burde se på hus i Hobøl eller Spydeberg kommune,helt andre priser enn i Oslo. Små koselige kommuner hvor det er fint for barn å vokse opp.

Skrevet

signerer for spydeberg,askim og hobøl........

Skrevet

Også noe å legge ut på krangle ;)

Anbefaler Drammen, jeg.

Skrevet

Hva med Sundvollen i Hole Kommune??

Ligger ca 20 min fra Sandvika.En rik kommune med full barnehagedekning og bra skoler.

Olav Thons hjembygd ;D

Skrevet

Hva med Nesodden? Her er d drit fint! spesielt på sommeren, med alle badestrendene! det tar 23 min med båten inn til aker brygge eller 35 min å kjøre inn t oslo! Ligger under Akershus. Ikke så gale priser heller! Vi har nettopp flyttet ut av studenhybel i oslo og ut til nesodden og stor trives så langt :-)

Skrevet

Ringerike og omeng, masse hus til under to mill.

Skrevet

Uten tvil Skedsmo eventuet Jessheim. Nær Oslo, nær Gardermoen.

Så godt som full barnehagedekning er det her også (i Skedsmo)

Skrevet

Helst så nær Mosseporten som mulig, for å virkelig kunne nyte de vakre omgivelsene og den deilige odøren.

Skrevet

Kommer helt ann på hvilken siden av byen du tenker på da.

Er veldig fint i Vollen og Nærsnes. Litt sånn "sørlandsaktig" Men er ikke billig der, men finnes jo boliger som ikke koster skjorta også. Det er liksom midt i mellom to byer da, Oslo og Drammen. Så det er jo ganske bra;)

Skrevet

Fredrikstad 1t og 15m fra Oslo(med bil). En perle med fantastisk skjærgård

Skrevet

mamma og pappa selger huset sitt i vestby nå, det er 30 min sør for oslo. 10 min fra ski.

jeg har vokst opp der og kan med hånden på hjertet si at de har verdens beste barneskole der. jeg har alltid trivdes kjempe godt der. hadde det ikke vært for at vi nettopp har kjøpt hus selv hadde jeg kjøpt det selv. huset har en kjeller etg som er fullt innredet som vi alltid har brukt, men ved å legge en treplate på toppen av trappen eller ta vekk trappen så har man en kommunalt godkjent leilighet man kan leie ut, inntektene fra å leie ut leiligheten (som har egen inngang) er mellom 5 og 6 tusen i mnd og det er skattefritt fordi det er under 50 % av bo arealet. og da er det lettere og få lån og betjene lån. huset ligger vegg i vegg med lekeplassen:)

absoultt å anbefale:)

finnlink http://finn.no/finn/realestate/object?finnkode=11131716&sid=xz11edcPSpGx638151

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...