Gå til innhold

Trenger masse hjelp. Ønsker mange svar!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk en valp til jul Den trenger navn. Tispe. Staffordshire bull terrier.

Hjelp?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*Tanja

*Troya

*Tinka

*Molly

*Pia

*Bissi

*Laika

*Caysa

d var d jeg kom på i ammetåka:) god jul:)

Skrevet

De hundene jeg har hatt- eller kjenner noen heter:

Frøy

Simba

Vita

Ruffsi

Ulla

Alfa

Sofi

Skrevet

Vi hadde en BÅT som het Dagros, fordi det var garantert ingen andre båter som het det!!!! Så hvorfor ikke kalle hunden din det også.....? Fnis......

=)

Skrevet

Tarja, det skal visst vår fremtidige bikkje hete.

Skrevet

Har den et oppdretternavn? Skal du bare ha et navn til daglig lisksom?

I såfall kan det jo være greit å ha samme forbokstav som i navnet på stamtavlen.

Og hvis den ikke har noe navn i hele tatt, ville jeg gitt den to navn, sånn at hvis du skal ha den på utstilling eller konkurranser eller hva som helst, sp heter ikke din hund "Tinka" og resten heter Toppens Monty Pyton og diverse andre milelange navn;)

Skrevet

Våre tisper het Trine og Frida

Ellers Trulte, Charly, Conny, Laika

Lykke til med navnevalget:)

Skrevet

Nei, den er 75% staffe og 25% schæfer... altså faren er halvt shæfer. så skal ikke stille den ut og kan ikke tenke meg det er så farlig med hensyn til forbokstav osv.

Men hun kommer i slutten av Januar da, så hadde vert fint med et navn.. kommer ikke på et eneste ett...

Skrevet

Da vi fikk hund mente naboen vi skulle navne den TAXI. Hysterisk å gå i skogen og rope etter taxi *fnis*

Eller JESUS..

Skrevet

hunden til foreldrene mine heter medusa,syns det er så vakkert navn på en hund :)

Skrevet

Ååå det er ynglingsrasen min. Så søte hunder da. Eneste rasen dattern vår ikke har fått astma anfall av også:)

"Kjenner" fire staffer og de heter: Bare Bea, Bjørk, Fiona og Mikke (men han er jo da en guttevofs da så det hadde blitt litt rart og kalle ei tispe).

Skrevet

Bjørk !! Vinneren så langt...

Haha. TAXI var utrolig vittig...

Skrevet

Ayla

Mira

Kali

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...