Gå til innhold

profilbilde???


<3 Beibi i magen <3

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei er ny her, å finner ikke ut hvordan eg laster opp bilde.. noen som kan hjelpe meg??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke noe rart du synes det er vanskelig, jeg sleit også lenge før jeg fant ut av det. Det er litt dumt at det er gjort så vanskelig. Men altså, slik er det: Først må du laste opp det bildet du vil ha, det gjør du under "Din egen side" og så velger du "Bilder", der kan du laste opp bilder, både offentlige og private. Så går du til "Rediger din profil". Her vil alle bildene du har lastet opp, vises, og du kan velge ett av dem som profilbilde.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...