Gå til innhold

Ser fram til ein "lat" 1.dag ettermiddag... :-D


Anbefalte innlegg

Skrevet

Kvar dag ungene har vært her no, har det vært tut og kjør på ettermiddagen. I formiddag var huset fullt av folk, men nå har roen senka seg her. Storesøster venter på Folk og røvere i Kardemommeby, lillesøster har tatt ein time-out på sofaen og svinesteika står i oven. Skal bli godt med ein ettermiddag med bare meg og ungene. I morgen er det på'an igjen, med familiemiddag og kaffi.

 

Håper alle koser seg desse dagene, og GOD JUL til store og små. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...