Gjest Skrevet 25. desember 2007 #1 Skrevet 25. desember 2007 Kvar dag ungene har vært her no, har det vært tut og kjør på ettermiddagen. I formiddag var huset fullt av folk, men nå har roen senka seg her. Storesøster venter på Folk og røvere i Kardemommeby, lillesøster har tatt ein time-out på sofaen og svinesteika står i oven. Skal bli godt med ein ettermiddag med bare meg og ungene. I morgen er det på'an igjen, med familiemiddag og kaffi. Håper alle koser seg desse dagene, og GOD JUL til store og små. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå