lenej :o) Skrevet 25. desember 2007 #1 Skrevet 25. desember 2007 her blir det rester fra igår. ribbe og pinnekjøtt.. nam!! å det skal eg spise NO! for no er det ferdi :)
3b@rnsmor-30* Skrevet 25. desember 2007 #2 Skrevet 25. desember 2007 her er det også litt restegreier... medisterkaker og medisterpølser med mandelpoteter og brun julesaus. is og riskrem til dessert! gubben elsker julemiddag, så derfor tar vi det i dag også.. også kan vi kanskje få spist noe annet resten av uka.... hehe... gleder meg til pinnekjøtt hos mamma i morgen!
Sentralstøvsugeren Skrevet 25. desember 2007 #3 Skrevet 25. desember 2007 Koldtbord idag hos svigers...
Gjest Lesehesten stolt mamma til 2 Skrevet 25. desember 2007 #4 Skrevet 25. desember 2007 Er hos svigers i jula og her er det mye godt som står på menyen! I dag er det rype... NAM!
ZamZam Skrevet 25. desember 2007 #7 Skrevet 25. desember 2007 Vi skal ha kokte poteter, surkål, peppersaus og en deilig marinert oksestek, med sjokolademousse til dessert. Dette er julemiddagen vår i år..
Mrs. X Skrevet 25. desember 2007 #8 Skrevet 25. desember 2007 Vi skal ha pinnekjøtt i dag. GLeder meg!!
Gjest Lille jenta mi Skrevet 25. desember 2007 #9 Skrevet 25. desember 2007 Vi er hos svigers og de lager mye godt..her har vi nettopp hatt kalkun, og i kveld blir det sjømat!! mett..ja!! Men herligt å få alt servert:-) Vi er heldige:-)
Gjest Skrevet 25. desember 2007 #10 Skrevet 25. desember 2007 Ribbe og pølse med tilbehør i dag også. Rester fra i går. Og mannen spiste dette med lefse i dag, og innbilte seg at han spiste juledagsfrokosten sin... I hans barndomshjem ble det servert full julemiddag til 1. dags frokost!!! Har aldri i mitt liv vært så skuffa som det året vi feiret jul hjemme hos han - jeg vil ha masse godt pålegg og greier til 1. dagsfrokost...
fox`y Skrevet 25. desember 2007 #11 Skrevet 25. desember 2007 i dag blir d stroganoff gryte og ris hær:) er så lei potet å slikt.dessuten tåler ikke magen min all den feite julematen....
RachaelRay Skrevet 25. desember 2007 #12 Skrevet 25. desember 2007 Her har vi akkurat spist lutefisk, bacon, gul erterstuing og mandelpoteter.. YAMMI! Barna fikk rester fra i går, medisterkaker, medisterpølser og pinnekjøtt - fritt valg =) men lutefisk vil de ikke ha :-/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå