Gå til innhold

vel, dagens middagstråd. ... ? må vel ha mat idag og?

Anbefalte innlegg

Skrevet

her blir det rester fra igår. ribbe og pinnekjøtt.. nam!! å det skal eg spise NO! for no er det ferdi :):)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

her er det også litt restegreier...

medisterkaker og medisterpølser med mandelpoteter og brun julesaus.

is og riskrem til dessert!

gubben elsker julemiddag, så derfor tar vi det i dag også.. også kan vi kanskje få spist noe annet resten av uka.... hehe...

gleder meg til pinnekjøtt hos mamma i morgen!

Skrevet

Koldtbord idag hos svigers...

Gjest Lesehesten stolt mamma til 2
Skrevet

Er hos svigers i jula og her er det mye godt som står på menyen!

I dag er det rype... NAM!

Skrevet

Vi skal til mamma på kalkunfilet=)

Skrevet

Vi skal ha kokte poteter, surkål, peppersaus og en deilig marinert oksestek, med sjokolademousse til dessert.

Dette er julemiddagen vår i år..

Gjest Lille jenta mi
Skrevet

Vi er hos svigers og de lager mye godt..her har vi nettopp hatt kalkun, og i kveld blir det sjømat!! mett..ja!!

Men herligt å få alt servert:-) Vi er heldige:-)

Skrevet

Ribbe og pølse med tilbehør i dag også. Rester fra i går.

Og mannen spiste dette med lefse i dag, og innbilte seg at han spiste juledagsfrokosten sin... I hans barndomshjem ble det servert full julemiddag til 1. dags frokost!!! Har aldri i mitt liv vært så skuffa som det året vi feiret jul hjemme hos han - jeg vil ha masse godt pålegg og greier til 1. dagsfrokost...

Skrevet

i dag blir d stroganoff gryte og ris hær:) er så lei potet å slikt.dessuten tåler ikke magen min all den feite julematen....

Skrevet

Her har vi akkurat spist lutefisk, bacon, gul erterstuing og mandelpoteter.. YAMMI! Barna fikk rester fra i går, medisterkaker, medisterpølser og pinnekjøtt - fritt valg =) men lutefisk vil de ikke ha :-/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...