Anonym bruker Skrevet 25. desember 2007 #1 Skrevet 25. desember 2007 hvordan er det å varme opp jule middagen fra i går..ribbe og grønnsaker og sånn...Kan det være skadelig? noen som vet??
Trultemora er presseklar!! Skrevet 25. desember 2007 #2 Skrevet 25. desember 2007 Nei, det er ikke farlig! Nyt ribba di du!
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2007 #3 Skrevet 25. desember 2007 Så lenge den har stått kaldt over natta og ikke på benken så er det ikke farlig:)
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2007 #4 Skrevet 25. desember 2007 Uansett er den ufarlig hvis varmet opp til kokepunkt. Selvom den har stått på benken...
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2007 #5 Skrevet 25. desember 2007 er tryggest å holde maten kald... http://www1.vg.no/helse/artikkel.php?artid=191144
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå